Magia perswazji.pdf

(2542 KB) Pobierz
Copyright by Złote Myśli & Aleksander Buczny, rok 2009
Autor: Aleksander Buczny
Tytuł: Magia Perswazji - Wersja elektroniczna (PDF)
Nr zamówienia: 1167205-20111229
Nr Klienta: 307128
Data realizacji: 29.12.2011
Zapłacono: 0,00 zł
Wydanie: 1
Data: 11.03.2009
ISBN: 978-83-7582-781-1
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny
sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez
pisemnej zgody wydawcy. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także
kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw
autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
SPIS TREŚCI
WSTĘP.....................................................................................5
CIEKAWOŚĆ............................................................................6
Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
im się zupełnie nieciekawe….........................................................................................7
Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości?......................................52
Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
prostu genialne............................................................................................................72
Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u trudnych klientów?
........................................101
Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności w uwodzeniu?...108
Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
skuteczność….............................................................................................................117
Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w zupełnie podświadomy sposób?
...........135
Dopasowanie za pomocą gestów..........................................................................143
Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia.......................................................145
Dopasowanie werbalne........................................................................................148
Dopasowanie oddechem.......................................................................................163
Dopasowanie mentalne........................................................................................166
Co dalej, czyli technika prowadzenia....................................................................169
DOPASOWANIE...................................................................134
WARTOŚCI...........................................................................173
Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali!.........174
Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział
w tym momencie, że…...............................................................................................197
Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w tym momencie dla Pana/Pani
największe znaczenie?..............................................................................................206
Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)?..................210
Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
ochotę wykonać zupełnie nieświadomie?..................................................................215
Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach.......................................................217
Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
w stan silnej podatności na perswazję......................................................................225
Ukryte polecenia oparte na cytatach.........................................................................231
Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do
Twoich propozycji?...................................................................................................236
Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają
mu się wyjątkowo nudne..........................................................................................239
Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży....................................................243
Zamknięcie „Na szczeniaczka”.............................................................................243
Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną?....................................247
„Przekonująca strategia”......................................................................................250
Zamknięcie typu „Ben Franklin”..........................................................................254
Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
zastanowić?...............................................................................................................257
1. Postawa
............................................................................................................257
2. Ciekawa prezentacja
........................................................................................258
3. Kolejna technika, która świetnie działa w takiej sytuacji wymaga umiejętności
aktorskich oraz pewności siebie...........................................................................258
4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
który mówi, że musi się jeszcze zastanowić.........................................................259
5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
...........................................................................260
6. Antycypacja
......................................................................................................261
Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
negocjatorów)?.........................................................................................................263
EKSTRA!!!............................................................................214
Zamiana ramy czasowej.......................................................................................269
Model świata........................................................................................................274
Uszczegółowienie.................................................................................................276
Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
klienta, który ją kocha?............................................................................................280
Wstęp
Drogi Czytelniku i Droga Czytelniczko! Publikacja, którą masz przed
sobą, czytasz ją i czytasz dokładnie jej początek, daje Ci coś ciekawego,
czego nie dadzą inne publikacje na temat technik sprzedaży i perswazji.
Po pierwsze
– nie ma tutaj żadnego „owijania w bawełnę” ani
pseudointelektualnych rozważań na temat perswazji, komunikacji
czy sprzedaży.
Znajdziesz tutaj najskuteczniejsze i najprostsze techniki perswazji.
Konkrety, konkrety i jeszcze raz konkrety!
Za chwilę przekonasz się, że faktycznie techniki są tak proste, że
można zacząć je stosować bez specjalnego przygotowania od razu po
ich poznaniu.
Są to dokładnie trzy duże techniki – za ich pomocą możesz przeko-
nywać skutecznie nawet najtrudniejszych rozmówców.
Po drugie – razem z tą publikacją otrzymujesz dziesiątki ciekawych
i wartościowych nagrań na tematy, które nie znalazły się w książce –
możesz ich słuchać i w ten sposób odkrywać magiczny świat perswazji.
Życzę miłej lektury!
Aleksander Buczny
+48 604 584 087
www.magiaperswazji.pl
PS Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat książki – pisz do mnie
śmiało lub dzwoń – na pewno Ci odpowiem!
Zgłoś jeśli naruszono regulamin