ZKM Elbląg.docx

(15 KB) Pobierz

ZKM Elbląg

Misją przedsiębiorstwa Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu jest punktualność, pewność i bezpieczeństwo transportu miejskiego z wykorzystaniem paliw i technologii minimalizujących negatywny wpływ komunikacji miejskiej na środowisko oraz specjalistycznie wyselekcjonowanych przewoźników.

Cele:

·         Organizacja transportu miejskiego w obszarze rozkładów jazdy, cenników, zlecania drukowania biletów, płatnych parkingów.

·         Dbanie o bezpieczeństwo pasażerów

·         Zapewnianie wysokiej jakości oferowanych usług

·         Ciągłość rozwoju spółki

·         Zapewnienie dochodu do budżetu miasta

Opis działalności

Firma:

·         odpowiada za zapewnienie sprawnego działania transportu miejskiego,

·         ustala rozkłady jazdy,

·         organizuje sprzedaż biletów oraz obsługuje karty miejskie,

·         obsługuje strefy płatnego parkowania

·         organizacja przetargów na przewoźników oraz opłata wynagrodzeń dla wybranych

·         nadzór stanu technicznego pojazdów i urządzeń technicznych (kasowników, centum informacji itp.)

·         zarządzanie stanem  przystanków

Organizacja przedsiębiorstwa

Dyrektor Spółki - Kazimierz Zbigniew Orzech

Prokurent/ Główna Księgowa - mgr Czesława Kowalewska

Realizuje zadania polegające na zapewnieniu prawidłowej gospodarki finansowej w Spółce poprzez stosowanie obowiązujących zasad rachunkowości i kontroli operacji finansowych.

Kierownik Działu Zarządzania Komunikacją - mgr inż. Artur Bartnik

Dział odpowiada za: planowanie, organizację, kontrolę i rozliczanie przewozów w komunikacji miejskiej z uwzględnieniem możliwości technicznych i ekonomicznych; funkcjonowanie wszystkich systemów teleinformatycznych, a w szczególności za    zintegrowany system EKM; utrzymanie infrastruktury przystankowej i parkingowej oraz zaplecza biurowo - administracyjnego Spółki.

Dział realizuje zadania przez Sekcję Planowania i Organizacji Przewozów oraz Sekcję Infrastruktury.

 

Kierownik Sekcji  Planowania i Organizacji Przewozów - mgr inż. Bożena Giorewa

Sekcja realizuje zadania polegające na zapewnieniu sprawnej organizacji przewozów, nadzorze, kontroli i rozliczaniu wykonania usług przewozowych w zbiorowym transporcie miejskim.

Kierownik Sekcji Infrastruktury - Marian Karaś

Sekcja ZI realizuje zadania konieczne do prawidłowego funkcjonowania infrastruktury przystankowej i parkingowej oraz zaplecza biurowo – administracyjnego. Sekcja odpowiada za funkcjonowanie wszystkich systemów teleinformatycznych w Spółce, a w szczególności za zintegrowany system EKM.

Kierownik Działu Obsługi Klienta - mgr inż. Leszek Piasecki

Dział odpowiada za: organizację sieci i sprzedaż biletów komunikacji miejskiej; obsługę pasażerów komunikacji miejskiej; obsługę osób korzystających z miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania; kontrolę wnoszenia opłat za parkowanie w SPP; nadzór nad kontrolą biletów prowadzoną przez podmiot zewnętrzny.

Identyfikacja zasobów

Informacja

·         Baza danych klientów – przechowywana na dyskach stacjonarnych i przenośnych oraz na papierze. Dostęp do danych mają kierownicy, dyrektor, a także pracownicy działów księgowości, obsługi klienta i zarządzania komunikacją. Dane elektroniczne są chronione hasłem, papierowe zaś zamykane w archiwum.

·         Raporty z kas – przechowywane wraz z bazą danych klientów. Zawierają informacje o przepływach pieniężnych przedsiębiorstwa.

·         Dokumentacja z kontroli stanu pojazdów i przystanków – tylko w formie papierowej. Przechowywane w archiwum.

·         Obowiązujące regulaminy, historie przetargów, rozkłady jazdy – w formie elektronicznej i papierowej. Forma elektroniczna nie jest zabezpieczana, ponieważ podstawą jest forma papierowa.

·         Baza danych pracowników – umowy w formie papierowej przechowywane w archiwum.

·         Księgi rachunkowe – w formie papierowej.

Oprogramowanie do użytku wewnętrznego i zewnętrznego firmy (w robocie ;P)

Nośniki informacji

·         Głowy pracowników – informacje z konferencji, spotkań itp. nieposiadające formy materialnej

·         Papier – dane klientów, raporty, dokumentacje z kontroli, regulaminy, ustawy, rozkłady jazdy, cenniki, umowy pracowników

·         Płyty CD, pendrive’y – materiały do konferencji.

·         Dyski – bazy danych klientów, raporty, rozkłady jazdy, cenniki, regulaminy

·         Serwery – dane potrzebne do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa.

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin