GA-P1XP2P4P5-152_zasady_oceniania.pdf

(224 KB) Pobierz
EGZAMIN GIMNAZJALNY
W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
CZĘŚĆ 3.
JĘZYK ANGIELSKI
POZIOM PODSTAWOWY
ZASADY OCENIANIA ROZWIĄZAŃ ZADAŃ
ARKUSZE: GA-1X, GA-2, GA-4, GA-5
KWIECIEŃ 2015
Rozumienie ze słuchu
Wymagania
ogólne
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
A
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
2.5) Uczeń określa kontekst wypowiedzi (np. czas,
miejsce, sytuację, uczestników).
2.2) Uczeń określa główną myśl tekstu.
B
A
C
A
D
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
A
C
B
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
2.2) Uczeń określa główną myśl tekstu.
F
P
F
Zadanie
1.1.
1.2.
1.3.
II. Rozumienie
wypowiedzi.
Uczeń rozumie
bardzo proste
i krótkie wypowiedzi
ustne artykułowane
wyraźnie i powoli,
w standardowej
odmianie języka […].
1.4.
1.5.
2.1.
2.2.
2.3.
2.4.
3.1.
3.2.
3.3.
Znajomość funkcji językowych
Wymagania
ogólne
Wymagania szczegółowe
6.6) Uczeń wyraża swoje emocje (np. radość,
niezadowolenie, zdziwienie).
6.2) Uczeń stosuje formy grzecznościowe.
6.5) Uczeń wyraża swoje opinie i życzenia, pyta
o opinie i życzenia innych.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
6.2) Uczeń stosuje formy grzecznościowe.
6.7) Uczeń wyraża prośby i podziękowania oraz
zgodę lub odmowę wykonania prośby.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
6.6) Uczeń wyraża swoje emocje (np. radość,
niezadowolenie, zdziwienie).
6.7) Uczeń wyraża prośby i podziękowania oraz
zgodę lub odmowę wykonania prośby.
Strona 2 z 3
Poprawna
odpowiedź
D
E
A
B
C
B
C
C
C
A
Zadanie
4.1.
4.2.
IV. Reagowanie
na wypowiedzi.
Uczeń uczestniczy
w prostej rozmowie
i w typowych
sytuacjach reaguje
w sposób zrozumiały,
adekwatnie
do sytuacji
komunikacyjnej,
ustnie lub pisemnie
[…].
4.3.
4.4.
5.1.
5.2.
5.3.
6.1.
6.2.
6.3.
Rozumienie tekstów pisanych
Wymagania
ogólne
Wymagania szczegółowe
3.4) Uczeń określa kontekst wypowiedzi (np.
nadawcę, odbiorcę, formę tekstu).
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
3.4) Uczeń określa kontekst wypowiedzi (np.
nadawcę, odbiorcę, formę tekstu).
3.3) Uczeń określa intencje nadawcy/autora tekstu.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
3.1) Uczeń określa główną myśl tekstu.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
Poprawna
odpowiedź
E
A
C
B
C
C
A
B
A
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
A
C
B
Zadanie
7.1.
7.2.
7.3.
7.4.
II. Rozumienie
wypowiedzi.
Uczeń rozumie […]
krótkie i proste
wypowiedzi pisemne
[…].
8.1.
8.2.
8.3.
8.4.
9.1.
9.2.
9.3.
9.4.
Znajomość środków językowych
Wymagania
ogólne
I. Znajomość
środków
językowych.
Uczeń posługuje się
bardzo podstawowym
zasobem środków
językowych
(leksykalnych,
gramatycznych,
ortograficznych) […].
Zadanie
10.1.
10.2.
10.3.
11.1.
11.2.
11.3.
Wymagania szczegółowe
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym
zasobem środków językowych (leksykalnych,
gramatycznych, ortograficznych) […].
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym
zasobem środków językowych (leksykalnych,
gramatycznych, ortograficznych) […].
Poprawna
odpowiedź
B
E
D
C
B
A
Schemat punktowania w zadaniach od 1. do 11.
1 p. – poprawna odpowiedź.
0 p. – odpowiedź niepoprawna albo brak odpowiedzi.
Strona 3 z 3
Zgłoś jeśli naruszono regulamin