comm.joel.brzdek.jak.odkrecic.internetowy.kurek.z.pieniedzmi.2012.polish.ebook-olbrzym.pdf

(17341 KB) Pobierz
Spis treści
Przedmowa
Wprowadzenie — stwórz własny przycisk brzdęk!
5
7
Rozdział 1.
Nowy porządek sieci
— internet oferuje swoje możliwości wszystkim
13
Czy stworzenie strony internetowej jest rzeczywiście takie proste? 15
Od blogowania do brzdęk!
19
Rozdział 2.
Wyjątkowość = gotówka
Znajdź swoją niszę
Wartość Twojej niszy, czyli jak słowa kluczowe mogą
wpłynąć na lepszą wycenę Twojej pasji
Nisze są w porządku, ale mikronisze dają lepszy efekt brzdęk!
Nie jesteś taki wyjątkowy — budowanie swojej społeczności
Siedem kluczowych czynników sukcesu
Rozdział 3.
Najważniejsza nie jest treść, lecz… brzdęk!
Nie musisz być pisarzem,
żeby
pisać wartościowe treści
Siedem rodzajów treści generujących dźwięk brzdęk!
Chodzi nie tylko o to, co mówisz,
ale również o to, jak to przekazujesz
Ghostwriterzy i autorzy tekstów występujący gościnnie
Jak przeobrazić treść w brzdęk!
Rozdział 4.
Produkty informacyjne — sprzedawaj swoją wiedzę
Genialne pomysły na produkty informacyjne
Tworzenie produktu
Pisanie przekonujących tekstów promocyjnych
Rekrutacja partnerów marketingowych
Wzbogać swoją stronę o koszyk na zakupy
Do biegu! Gotowi! Start!
23
24
29
31
33
37
45
46
48
57
57
58
87
90
93
109
112
115
116
4
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi
Rozdział 5.
Zarabianie na programach partnerskich
Kim tak naprawdę jest partner marketingowy?
Wybór sprzedawcy odpowiadającego rynkowi
Wybór produktów, na których zależy odbiorcom
Strategie zapewniające sukces w marketingu partnerskim
Jakie znaczenie mają wytyczne FTC
dla partnerów marketingowych?
Rozdział 6.
Serwisy członkowskie,
czyli jak przekształcić działalność biznesową
w maszynę do biernego generowania przychodów
Serwis członkowski — co to takiego?
Co oferują internetowe serwisy członkowskie?
Wyceń członkostwo — jak wyznaczyć górną granicę ceny?
Jak w prosty sposób zbudować stronę członkowską?
Rozdział 7.
Programy coachingowe
Coaching — co to takiego?
Strategie brandingowe
Jak zorganizować PR,
żeby
zapewnić marce
jak największy rozgłos?
Na początek — coaching na poziomie podstawowym
Poziom wyżej — coaching zaawansowany
Rozdział 8.
Analizy przypadków
Strony z treściami
Strony korzystające z marketingu partnerskiego
Produkty informacyjne
Strony wymagające subskrypcji
Branding
Coaching
Wnioski
125
127
127
132
134
151
157
158
159
162
164
171
172
173
178
186
189
193
194
200
204
207
208
209
211
Przedmowa
Po raz pierwszy w historii ludzkości doszło do prawdziwego wyrównania szans,
ponieważ od czasu zaistnienia internetu każdy z nas może podłączyć się do sieci
i zacząć tam zarabiać. Możesz tworzyć własne produkty, możesz zostać partne-
rem marketingowym innych producentów, możesz tworzyć aplikacje na inne
produkty, takie jak iPhone czy PulsePen… możliwości są praktycznie nieogra-
niczone. Pieniądze masz w zasięgu ręki — tylko czekają, aż je podniesiesz. Z tej
książki dowiesz się, jak zrobić to najłatwiej, najsprawniej i najskuteczniej.
Masz
życiową
pasję? Zmagasz się z jakimś problemem? A może coś Ci do-
skwiera? Dziś możesz zarobić na tym wszystkim
łatwiej
niż kiedykolwiek wcze-
śniej,
ponieważ możesz zajmować się tym w sieci, pozostając w zaciszu własnego
domu. Jeśli przeczytasz moją książkę
The Richest Kids in America,
dowiesz się
z niej,
że
80% opisywanych przeze mnie postaci dorobiło się majątku za pomocą
mediów elektronicznych. Fortuny XXI wieku zrodziły się właśnie z mediów
internetowych. Nie ma większego znaczenia, kiedy po raz pierwszy zaistniałeś
w sieci. Liczy się tylko to,
że
musisz się na to
zdecydować
i zrozumieć, iż dzięki
niniejszej książce nauczysz się maksymalnie wykorzystywać tę szansę z korzy-
ścią
dla siebie i wszystkich tych, na rzecz których będziesz działać.
Choć wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy, każdy z nas dysponuje pew-
nymi wartościowymi treściami. Dzięki książce zatytułowanej
Długi ogon
możesz
znaleźć sobie konkretną niszę rynkową i po raz pierwszy w historii ludzkości
osiągnąć dzięki niej wielkie bogactwo. Zanim na rynku pojawiły się firmy takie
jak Google — ta organizacja zarabia więcej niż ktokolwiek inny i stała się marką
numer jeden na
świecie
— nie działo się nic równie ekscytującego. W ciągu
ośmiu lat Google prześcignął takich gigantów, jak Coca-Cola czy Campbell’s
Soup. Dziś możesz wykorzystać cały potencjał tej firmy,
żeby
promować swoje
produkty, usługi i informacje — a dzięki temu sprzedawać je na najróżniejsze
sposoby. Epoka informacyjna należy już do przeszłości — wkroczyliśmy bowiem
w epokę cyfrową. Dziś możesz stworzyć wizję produktu, a potem nacisnąć przy-
cisk i od następnego dnia zacząć na tym produkcie zarabiać.
Piękno internetu polega również na tym,
że
możesz zostać brokerem. Ktoś
dysponuje produktem, a Ty zgromadziłeś ludzi potencjalnie nim zainteresowa-
nych — nie pozostaje nic innego, jak zainkasować prowizję należną pośrednikowi.
Dzięki tej książce możesz do perfekcji opanować sztukę ciągłego i nieustannego
zarabiania w sieci.
6
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi
Mój przyjaciel — Joel Comm — nauczy Cię, jak generować ogromne pasywne
przychody. Nauczy Cię również, co zrobić, aby przychody utrzymywały się przez
dłuższy czas, dzięki czemu będziesz mógł zarabiać na swojej działalności w sieci
również w przyszłości.
Poznasz wszystkie metody i sztuczki związane z prezentowaniem się w cha-
rakterze eksperta w danej dziedzinie i budowaniem na tyle dużej wiarygodności,
aby ludzie sami zgłaszali się do Ciebie z pieniędzmi. Do dzieła! Znów poczujesz
się panem swojego finansowego losu. Zyskasz
świadomość
pewnych spraw, o któ-
rych przed przeczytaniem tej wielkiej i wspaniałej książki po prostu nie myślałeś.
— Mark Victor Hansen
Współtwórca bestsellerowej serii
Balsam dla duszy.
Współautor książek
Złam kod milionerów,
Jednominutowy milioner
i
Jednominutowa gotówka.
Autor książki
The Richest Kids in America.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin