PDiA - Projektowanie - Semestr 6 - Civil 3D - Prezentacja nr 05a-07a - Roboty ziemne i korekta rowów - Slajdy 112-147.pdf
(
5580 KB
)
Pobierz
Jeśli niwelety rowów zostały poprawione, można
przystąpić do zaznaczania przepustów.
Po określeniu miejsc, w których przepusty są niezbędne wrysowywujemy je po prostu
ręcznie i oczywiście opisujemy.
Podajemy niezbędne informacje
(przy czym na
rysunku poniżej są one po prostu zaznaczone x-ami).
A tak ma być zaznaczony przepust na profilu podłużny. Zestaw informacji ten sam.
Oczywiście poniższe oznaczenie dotyczy przepustu usytuowanego ukośnie w
stosunku od osi jezdni, jeśli przepust jest idealnie prostopadły do osi, to elipsy
symbolizujące wlot i wylot nie są po prostu przesunięte.
Może się zdarzyć,
że
już opracowane niwelety rowów
mogą wymagać dodatkowych korekt w sąsiedztwie
przepustów, ponieważ duża różnica rzędnych pomiędzy
rowem prawym, a lewym oznaczałaby niedopuszczalne
pochylenie podłużne przepustu (tj. większe niż 2%). W
takiej sytuacji jeden z rowów może wymagać dodatkowego
przegłębienia.
Przepusty mają być zaznaczone zarówno na
planie sytuacyjnym, jak i na przekroju
podłużnym!!! Zaznaczenie przepustów tylko na
jednym z tych rysunków jest błędem!!!!
Plik z chomika:
KaC2009
Inne pliki z tego folderu:
WP_20150329_21_57_28_Pro.jpg
(1420 KB)
PDiA - Projektowanie - Semestr 6 - Civil 3D - Prezentacja nr 05 - Roboty ziemne, korekta rowów, przepusty.pdf
(22506 KB)
PDiA - Projektowanie - Semestr 6 - 2014 -2015 - Karta tematu projektowego.pdf
(38 KB)
PDiA - Projektowanie - Semestr 6 - 2014-2015 - Grupa 1 - Poniedziałek 17-19.pdf
(25 KB)
PDiA - Projektowanie - Semestr 6 - 2014-2015 - Grupa 2 - Poniedziałek 19-21.pdf
(25 KB)
Inne foldery tego chomika:
BDiA skany
drogi
Semestr V
Semestr VI
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin