Dziennik Urzędowy MK 1939 nr 23.pdf
(
347 KB
)
Pobierz
Opłata pocztowa uiszczona ryczałtem.
DZIENNIK URZĘDOWY
MINISTERSTWA KOMUNIKACJI.
Rok XXI.
Warszawa,
23 czerwca 1939 r.
Nr 23.
SPIS
TREŚCI:
C Z Ę Ś Ć
Dział Ruchu Kolejow ego
Poz, 113.
Zarządzenie M inistra Kom unikacji z dnia
30 maja 1939 r. o określaniu długości
pociągów tow arow ych na podstaw ie iloś
ci osi w pociągu
.
.
.
.
str.
Zarządzenie M inistra Kom unikacji z dnia
31 maja 1939 r, o uzupełnieniu instrukcji
o wydaw aniu ostrzeżeń drużynom po
ciągowym (nr. R-45)
.
.
. str.
A.
wejścia w życie trzeciego w ydania P rze
pisów Sygnalizacji na Kolejach Polskich
nr E - l ...................................................str.
179
177
Poz. 117.
178
Dział M echaniczno-Kołejowy.
Zarządzenie M inistra Kom unikacji z dnia
26 maja 1939 r. o prem iowaniu pracow
ników w ydziałów mechanicznych w d y
rekcjach okręgow ych kolei państwowych
str.
Poz. 114.
179
Dział Budow y i U trzym ania Kolei.
Poz. 115.
Zarządzenie M inistra Kom unikacji z dnia
2 czerw ca 1939 r. o uchyleniu mocy obo
wiązującej rozporządzenia M inistra K o
munikacji z dnia 10 września 1930 r.
nr V-4/2558/30 w sprawie w ydania „R e
gulaminu Pogotowi Drogowych P, K. P."
oraz „Przepisów o uposażeniu Pogotowi
Drogowych P. K. P,"
.
.
. str.
Zarządzenie M inistra Kom unikacji z dnia
12 czerwca 1939 r o zmianie terminu
Dział Zasobów.
Poz. 118.
Zarządzenie M inisterstw a Komunikacji
z dnia 12 maja 1939 r. o cenniku badań
wykonanych w Centralnym L ab orato
rium Badawczym P. K. P. dla osób i in-
stytucyj obcych
.
.
.
.
Jstr.
Okólnik M inisterstw a Kom unikacji z dnia
26 maja 1939 r. nr 44 o zamówieniach
zastępczych dla Stoczni Gdańskiej str,
181
179
Poz. 119,
Poz. 116.
181
DZIAŁ RUCHU KOLEJOWEGO.
113.
Zarządzenie Ministra Komunikacji z dnia 30 maja
1939 r. o określaniu długości pociągów towaro
wych na podstawie ilości osi w pociągu.
W obec stosow ania przez poszczególne dy
rekcje różnych zasad p rzy określaniu długości
składów pociągów tow arow ych na podstaw ie
ilości osi znajdujących się w pociągu, w uzupeł
nieniu ostatniego zdania ustępu (6) § 23 P rze
pisów ruchu (nr R 1) polecam stosować się do
następujących w skazów ek:
1) p rzeciętn a długość norm alnego dwuosio
wego wagonu towarow ego, zgodnie z rozporzą
dzeniem M inistra Komunikacji z dnia 26/11.
1931 r. nr WI/10741/30, została ustalona na
9,50 m, wobec czego n a k ażd ą oś wagonu nor
malnego p rzyp ada 4,75 m;
2) w celu u stalen ia długości pociągu to w a
rowego, dla zorientow ania się czy ten pociąg
178
Dziennik Urzędowy, Póz, 113 i 114.
Nr 23.
zm ieści się na pewnym torze, należy, stosownie
do zasady w skazanej w ust. 1), w yrazić najpierw
długość pojedynczych jednostek znajdujących
się w pociągu w ta k zw anych „osiach oblicze
niowych" przyjm ując, że:
a) w szystkie w agony tow arow e z rozstę
pem osi skrajn ych do 5 m m ają po 2
„osie obliczeniowe", a zatem , że długość
każdego takiego wagonu w ynosi 2.4,75 =
j
= 9,50 m;
b) w szystkie w agony tow arow e z rozstę
pem osi skrajnych ponad 5 m m ają po 3
„osie obliczeniowe", a zatem , że długość
każdego takiego wagonu w ynosi 3.4,75 =
= 14,25 m;
c) w agony o w yjątko w o dużych w ym ia
rach (4 i 6-cio osiowe ogólnej długości
ponad 18 m jak : PPks, PPkss, PPg) m a
ją po 4 „osie obliczeniow e", a zatem , że
długość każdego takiego wagonu w yno
si 4.4,75 = 19 m;
d) w szystkie parow ozy w raz z tendram i
włączone do pociągu (pociągowy, przy-
przęgowy, popychający, zimny) m ają po
5 „osi obliczeniowych", a zatem długość
parowozu w raz z tendrem 5.4,75 =
^ 25 m);
e) sam tender ma 2 „osie obliczeniowe",
a zatem , że długość jego w ynosi 9,50 m;
f) przy ładunku, um ieszczonym na parze
wagonów, których zd erzaki się nie sty
k ają, ilość „osi obliczeniowych" odpo-
. w iadających takiem u zespołowi, okre
śla się przez podzielenie rzeczyw istej
długości zespołu przez 4,75.
3) skład pociągu w „osiach obliczenio
w ych" otrzym uje się przez zesum owanie w szyst
kich „osi obliczeniowych" danego pociągu, dłu
gość zaś pociągu w m etrach u stala przez pomno
żenie tej sum y ilości „osi obliczeniowych" przez
4,75,
4) w § 23 Przepisów nr R 1 najw iększe skła
dy pociągów tow arow ych są podane w „osiach
obliczeniowych",
5) w raportach z jazdy, ilości osi pociągu
n ależy podaw ać w formie ułam ka: w liczniku —
rzeczyw ista ilość osi, a w m ianowniku — ilość
„osi obliczeniowych",
6) przy zapow iadaniu pociągów n ależy po
daw ać ilość „osi obliczeniowych",
7) przy obliczaniu przebiegów osi oraz w e
w szelkich w yk azach n ależy w skazyw ać rzeczy
w istą ilość osi.
Nr R. O. II. 50/15.
114,
Zarządzenie Ministra Komunikacji z dnia 31
maja 1939 r, o uzupełnieniu Instrukcji o w y
dawaniu ostrzeżeń drużynom pociągowym
(nr R 45).
W Instrukcji o w ydaw an iu ostrzeżeń dru
żynom pociągowym (nr R 45) n ależy:
I. W § 1 um ieścić nowy ustęp (1) n astę
pującej treści:
„(1) W szystkie żądania w yd aw an ia ostrze
żeń czasow ych o zwolnieniu biegu pociągów w
zw iązku z w ykonyw anym i na torach robotami
owinny być uzgadniane zaw czasu przez służ-
ę drogową lub elektrotechniczną z oddziała
mi ruchow o-handlow ym i na okres dwu tygod
niowy.
W yjątek stanow ią żądania zw olnienia b ie
gu pociągów spowodowane w ypadkam i n agły
mi, które jako nieprzew idziane nie mogły być
uzgodnione z oddziałem ruchowo-handlowym ".
II. W § 1 w ust. (2) w w ierszu pierw szym
na str. 4 skreślić od słów: „stacje i posterunki
blokowe" do końca ustępu, natom iast um ieścić:
„adresując go:
1) na liniach jednotorowych:
a) do sąsiedniej technicznie czynnej stacji,
położonej z drugiej strony przeszkody,
oraz do tych stacyj położonych najbli
żej przeszkody z obydwu kierunków
odcinka, które w m yśl w ykazu zam iesz
czonego w części I dodatku do służbo
w ego rozkładu jazdy pociągów, obowią
zane są w yd aw ać drużynom pociągo
w ym rozkazy szczególne,
b) również do dalszych stacyj w yznaczo
nych do w yd aw an ia rozkazów szczegól
nych z obydwu kierunków , jeżeli na
nich jeet rozkładowo przew idziany o stat
ni postój jakiegoś pociągu biegnącego
w kierunku przeszkody,
c) do stacji pośredniej, położonej pomiędzy
przeszkodą i stacją w yznaczoną do w y
d aw ania rozkazów szczególnych na d a
nym odcinku, jeżeli niektóre pociągi
rozpoczynają bieg na tej stacji;
2) na liniach dwutorowych jeżeli ostrze
żenie dotyczy jednego toru:
a) do sąsiedniej technicznie czynnej stacji
oraz do stacji wyznaczonej do w yd a w a
n ia rozkazów szczególnych n a danym
odcinku pociągom kursującym po tym
torze w kierunku przeszkody,
b1 również do dalszej stacji wyznaczonej
do w yd aw an ia rozkazów szczególnych,
jeżeli n a niej jest rozkładowo p rzew i
dziany ostatni postój pociągu biegn ące
go po tym torze w kierunku przeszko
dy,
c) do stacji pośredniej, położonej pom ię
dzy przeszkodą i stacją w yznaczoną do
w yd aw an ia rozkazów szczególnych na
danym odcinku, jeżeli niektó re pociągi
kursujące po tym torze rozpoczynają
bieg na tej stacji;
3)
Na liniach dwutorowych jeżeli ostrze
żenie dotyczy obydwóch torów lub toru czyn
nego, przy zamkniętym dla ruchu pociągów dru
gim torze:
według w skazów ek podanych w pkt. 1) dla linij
jednotorowych".
Nr 23.
Dziennik Urzędowy. 114, 115, 116 i 117.
116.
179
D otychczasow ą num erację ustępów (1) —
(3) zam ienić na now ą (2) — (4).
III. W § 2 uzupełnić ust. (4) słowami:
,,Do czasu otrzym ania wspomnianego w yżej
zaw iadom ienia, zaw iadow ca (dyżurny ruchu)
stacji w ysyłającej pociągi na zagrożony szlak
jest obow iązany zatrzym yw ać w m yśl postano
w ień ust. (3) i (4) § 55 Przepisów Ruchu (nr R 1)
te pociągi nie m ające rozkładowego postoju na
danej stacji, które nie otrzym ały o strzeżen ia”.
IV. W § 3 uzupełnić ust. (1) jak następuje:
„Na odcinkach, na których ruch pociągów
odbyw a się tylko jednym parowozem lub po cią
gi przeprow adzane są przez jednego i tego s a
mego pilota (ust. (3) § 21 Przepisów ruchu
nr R 1), a stacja końcow a jest zam knięta dla
ruchu technicznego, stacja początkow a biegu
pociągu obow iązana jest w yd ać drużynie pocią
gowej rozkaz szczególny i na jazdę powrotną.
Na odcinkach linii lub na liniach, na których
ruchem pociągów kieru ją odcinkowi dyspozy
torzy ruchu (system dyspozytorski), w ydaw anie
rozkazów szczególnych normuje Instrukcja dla
odcinkowych dyspozytorów ruchu”.
V. W § 4 um ieścić now y ustęp (4) treści
następującej:
„(4) Z arządzenia w ydan e ze w skazaniem
term inu w ażności w ym agają również odwołania
w celu uniknięcia nieporozum ień".
Zarządzenie Ministra Komunikacji z dnia 12
czerwca 1939 r. o zmianie terminu wejścia w ży
cie trzeciego wydania Przepisów Sygnalizacji
na Kolejach Polskich nr E 1,
Term in w ejścia w życie 3-go w ydania P rze
pisów Sygn alizacji na Kolejach Polskich nr E 1,
ustalony zarządzeniem M inistra Komunikacji
z dn. 14 w rześn ia 1938 r. nr U. Z. III-44/9 (Dz.
Urz. M. K. nr 8 z 1939 r., poz. 35) na dzień 1 lip
ca 1939 r. przesuw am na dzień 1 lutego 1940 r-
Nr
U.
Z.
III-44/7.
DZIAŁ MECHANICZNO-KOLEJOWY.
117.
Zarządzenie Ministra Komunikacji z dnia 26 ma
ja 1939 r. o premiowaniu pracowników wydzia
łów mechanicznych w dyrekcjach okręgowych
kolei państwowych.
Na podstaw ie § 10 rozporządzenia R ady
M inistrów z dnia 1 stycznia 1934 r, o uposaże
niu pracow ników przedsiębiorstw a „Polskie
Nr R. O. II. 50/55.
Koleje Państw ow e" (Dz, U. R. P. nr 4, poz. 24)
zarządzam co następuje:
§ 1. Pracownikom w ydziałów m echanicz
nych w dyrekcjach okręgow ych kolei państw o
wych, wym ienionym w § 2 niniejszego zarząd ze
nia przyznaje się nrem ię za:
DZIAŁ BUDOWY I UTRZYMANIA KOLEI.
(1) obniżenie °/o chorego taboru, lub u trz y
m anie go w w ysokości ustalonej przez M inister
stwo K om unikacji;
115.
(2) zm niejszenie ilości spóźnień pociągów
Zarządzenie Ministra Komunikacji z dnia 2
z przyczyn zależnych od służby m echanicznej;
czerwca 1939 r. o uchyleniu mocy obowiązującej
(3) zm niejszenie lub co najmniej utrzym y
rozporządzenia Ministra Komunikacji z dnia 10
w anie w ydatkó w z dz. 2 rozdz. 4 i 5 w grani
września 1930 r. nr V-4/2558/30 w sprawie w y
cach odpowiednich kred ytów lub m ierników
dania
„Regulaminu Pogotowi Drogowych
w yznaczonych przez M. K.
P.K.P.“ oraz „Przepisów o uposażeniu Pogoto
§ 2. W prem ii określonej w zarządzeniu ni
wi Drogowych P,K.P.“.
niejszym uczestniczą:
1) pracow nicy techniczni: naczelnik służby
Niniejszym uchylam moc obow iązującą roz
porządzenia M inistra Komunikacji z dnia 10 m echanicznej, jego zastępcy, kierow nicy dzia
w rześnia 1930 r. nr V-4/2558/30 w spraw ie w y łów, starszy kontroler m echaniczny, kontrole
dania „Regulam inu Pogotowi Drogowych P.K.P” rzy m echaniczni i inni pracow nicy techniczni,
oraz „Przepisów o uposażeniu Pogotowi Drogo zatrudnieni w w yd ziale m echanicznym ;
w ych P.K.P.” (Dz. Urz. M. K. nr 24 z r. 1930,
2) pracow nicy biurow i i inni pracow nicy
nietechniczni zatrudnieni w w yd ziale m echa
poz. 192).
Zarządzenie niniejsze wchodzi w życie nicznym.
§ 3. Prem iowane są w yd atk i z rozdziału
z dniem ogłoszenia.
budżetowego 4A, 4B, 4C i 5.
Nr U. M. XV-5/12.
§ 4, (1) M inisterstw o Komunikacji w yz n a
cza poszczególnym dyrekcjom dla celów p re
m iowania:
180
Dziennik U rzędowy.
Poz. 117.
Nr
21
1) staw ki kred ytow e dla poszczególnych
rozdz. budżetow ych w ym ienionych w § 3 niniej
szego zarządzenia;
2) ryczałtow e staw ki prem iowe;
3) przeciętne m iesięczne normy chorego
taboru;
4) ilość spóźnień pociągów z przyczyn z a
leżnych od służby m echanicznej.
(2) W yznaczone staw ki kredyto w e zaw ie
rają w szystkie w yd atk i zaliczone na poszcze
gólne rozdziały, p aragrafy i pozycje na podsta
w ie istniejących przepisów i zarządzeń. S taw k i
kredytow e mogą być w yznaczone na jednostki
przebiegu i p racy taboru, na jednostki nap raw y,
lub ryczałtow o na okres m iesięczny.
(3) S taw k i kredytow e dla poszczególnych
dyrekcyj w yznacza M inisterstw o Komunikacji
z uw zględnieniem w arunków ich p racy i m ożli
w ych do osiągnięcia w yników gospodarczych.
(4) Przebiegi oraz p race parowozów i w a
gonów motorowych, przydzielonych i przydele-
gow anych do danej dyrekcji oraz przebiegi w a
gonów w pociągach osobowych i tow arow ych
na teren ie danej dyrekcji, dla której będą w y
znaczone staw k i kredytow e, przyjm uje się w e
dług danych statystyczn ych obliczonych przez
w łaściw e organa statystyczne.
§ 5, (1) Prem ię za każd y m iesiąc spraw o
zdaw czy oblicza się podług następującego
wzoru:
P = - Ą 00 (100 ± k. r.) • (a + b + c + d + e)
którego symbole oznaczają:
P — zarobiona prem ia w zł;
A — ryczałto w a m iesięczna staw k a p re
m iowa w zł;
n = 5 — ilość współczynników objętych
drugim naw iasem ;
k — współczynnik rów nający się 5 przy
przekroczeniach w yznaczonycn kredytów , zaś
rów ny 1 przy uzyskan ych oszczędnościach k re
dytów ;
r — procent (w jednostkach) przekroczenia
lub oszczędności osiągniętych w m iesiącu spra
w ozdawczym łącznie z rozdziałów 4A, 4B, 4C
i 5 w stosunku do kw ot obliczonych na podsta
w ie w yznaczonych staw ek kredytow ych;
a — współczynnik chorych parowozów;
b — współczynnik chorych w agonów oso
bowych;
c — współczynnik chorych wagonów tow a
rowych.
W spółczynniki a, b i c oblicza się dla k a ż
dego rodzaju taboru oddzielnie według następu
jących wzorów:
dla L n 7 1 n
1 n
6 Ln
5 dla I. n < 1 n
2
)
1n
których sym bole oznaczają:
1)
Ln — w yznaczona przeciętn a norm a w °/o
chorego taboru dla poszczególnych rodzajów;
ln — osiągnięty w m iesiącu spraw ozdaw
czym p rzeciętn y procent chorego taboru po
szczególnych jego rodzajów.
d — współczynnik ilości spóźnień pociągów
z powodu zepsucia się parowozów i wagonów
m otorowych;
e — wsnółczynnik ilości spóźnień pociągów
z powodu zepsucia się wagonów osobowych
i tow arow ych.
W spółczynniki d i e oblicza się oddzielnie
d la w ym ienionych rodzai spóźnień pociągów
według następującego w zoru:
sn
Sn
1 +
którego symbole oznaczają:
Zn • on
Sn — w yznaczona ilość spóźnień pociągów
z przyczyn zależnych od służby m echanicznej
z powodu zepsucia się parowozów i wagonów
m otorowych przy obliczeniu w spółczynnika d,
lub z powodu zepsucia się wagonów osobowych
i tow arow ych p rzy obliczeniu w spółczynnika e;
sn — rzeczyw ista ilość spóźnień pociągów
z przyczyn zależnych od służby m echanicznej
z powodu zepsucia się parowozów i wagonów
motorowych, przy obliczaniu w spółczynnika d,
lub z powodu zepsucia się wagonów osobowych
i tow arow ych przy obliczaniu w spółczynnika e;
Zn — współczynnik w yznaczony przez M i
nisterstw o Komunikacji.
(2) P rzy oszczędnościach w stosunku do
staw ek kredyto w ych i dodatnich współczynni
kach ma zastosow anie w e wzorze do obliczenia
prem ii znak + (plus), p rzy przekroczeniach
znak — (minus).
(3) Procent r i w spółczynniki a, b, c, d, e
oblicza się z dokładnością do dwóch m iejsc dzie
siętnych.
(4) Je ż e li w e wzorze wym ienionym w u stę
pie (1) suma składników członu (100 + k . r) lub
członu (a+ b + c + d + e) ma w artość ujem ną, to
prem ii nie w yp łaca się za dany m iesiąc obra
chunkowy.
§ 6. (1) Prem ie pracow ników w ydziałów
m echanicznych w d yrekcji w yp łaca się z k re d y
tów na w yd atk i rzeczow e rozdziałów 4A, 4B,
4C i 5. W ypłaconą prem ię zalicza się na w y
d atki rzeczow e poszczególnych rozdziałów bud
żetow ych proporcjonalnie do w ysokości tych
w ydatków .
(2)
Prem ię określoną niniejszym i p rzep is
mi w yp łaca się nie później aniżeli w trzecim
m iesiącu po m iesiącu obrachunkowym .
§ 7. (1) Ogólną kw otę prem ii obliczoną po
dług postanowień § 5 dzieli się w pewnym sto
sunku procentowym na dw ie części, z których
jedną przeznacza się dla pracow ników technicz
nych w ym ienionych w § 2, pkt. 1 niniejszego z a
rządzenia, a drugą dla pracow ników biurowych
w ym ienionych w § 2, w pkt. 2 niniejszego z a
rządzenia.
Nr 23.
Dziennik
U rzędow y.
Poz. 117, 118 i 119.
DZIAŁ ZASOBÓW.
118.
181
Procentow y stosunek podziału ogólnej kw o
ty zarobionej prem ii pomiędzy pracow ników
technicznych i biurow ych ustali M inisterstw o
Komunikacji osobnym zarządzeniem .
(2) Prem ię p rzyp ad ającą dla pracow ników
technicznych zatrudnionych w w yd ziale m echa
nicznym d yrekcji dzieli się pom iędzy nich w e
dług specjalnego klucza ustalonego przez M ini
sterstw o Komunikacji.
Klucz ten określa granice udziałów p rzy
padających poszczególnym pracownikom zależ
nie od w ykonyw anych przez nich czynności.
(3) N aczelnikom służby m echanicznej po
zostaw ia się praw o regulow ania prem ii w g ra
nicach ustalonych kluczem oraz rozdziału p re
mii pom iędzy pracow ników biurow ych według
indyw idualnych zasług poszczególnych pracow
ników;, w granicach kw ot przyp adających dla
tych pracowników.
§ 8, Pracownikom pobierającym dodatek
funkcyjny, zm niejsza się prem ię o kw otę równą
połowie dodatku funkcyjnego, należnego za d a
ny m iesiąc, najw yżej jednak o połowę premii.
§ 9. (1) Pracow nicy, którzy z powodu cho
roby lub urlopu płatnego oraz z powodu dele
gacji nie pełnią sw ych obowiązków w w ydziale
m echanicznym d yrekcji przez czas dłuższy niż
dw a m iesiące, przestają uczestniczyć w prem ii
po upływ ie tego okresu.
(2) W innych przypadkach niepełnienia
służby, pracow nik traci prawo do prem ii od dnia
zaprzestania służby.
§ 10, (1) Je ż e li uczestnik prem ii z jak ich
ko lw iek powodów nie bierze udziału w premii
i na. jego m iejsce nie jest w yznaczony zastępca,
to przyp ad ającą mu prem ię w łącza się do ogól
nej sumy prem ii i dzieli się pom iędzy pozosta
łych uczestników.
(2) W razie stw ierdzenia niedbałego w yk o
nyw ania obowiązków służbowych przez po
szczególnych pracow ników w pewnym m iesią
cu, w inni mogą być częściowo lub całkow icie
pozbaw ieni prem ii za ten m iesiąc.
(3) Zastępców naczeln ika służby m echa
nicznej, kierow ników działów, st. kontrolera
i kontrolerów m echanicznych, może pozbawić
prem ii dyrektor kolei państw ow ych na wniosek
naczelnika służby m echanicznej, pozostałych
zaś pracow ników , naczelnik służby m echanicz
nej.
§ 11, Ujemne prem ie nie podlegają p otrą
ceniu z dodatnich prem ii następnych m iesięcy.
§ 12, Z arządzenie niniejsze wchodzi w ży
cie z dniem 1 lipca 1939 r.
Nr M M P. 383/4/39.
Zarządzenie Ministerstwa Komunikacji z dnia
12
maja
1939
r. o cenniku badań wykonanych
w Centralnym Laboratorium Badawczym P.K.P.
dla osób i instytucyj obcych.
M inisterstw o Komunikacji uniew ażnia n i
niejszy cennik badań ogłoszony w Dz. Urz. M.
K. nr 2, poz. 14 z dnia 10 stycznia 1938 r. i w za-
mian w prow adza nowy cennik zatw ierdzony
przez d yrekto ra departam entu mechanicznego
dnia 8 m aja 1939 r.
Cennik ten będzie w ydany oddzielnie dru
kiem pod tytułem : „Cennik badań w ykonanych
przez C entralne Laboratorium B adaw cze P.K.P.
dla osób i instytucyj obcych".
Nr MZ. XII. 987/28/29.
119-
Okólnik Ministerstwa Komunikacji z dnia 26 ma
ja 1939 r. nr 44 o zamówieniach zastępczych dla
Stoczni Gdańskiej.
Dla możności prow adzenia ścisłej kontroli
zamówień zastępczych, w ydaw anych Stoczni
G dańskiej na podstaw ie zarządzenia M inistra
Komunikacji z dnia 8 w rześnia 1937 r. (Dz. Urz.
M. K. nr 42, poz. 379), n ależy do sprawozdań,
zgłaszanych na podstaw ie punktu IV pow yższe
go zarządzenia dołączać odpisy rachunków
Stoczni za w ykonaną dostawę.
G dyby do najbliższego term inu spraw o
zdawczego dostaw a nie była w ykonana, to z a
m iast rachunków, w przyp adkach wym ienionych
w punktach II a, II b i II d w yżej w ym ienione
go zarządzenia, n ależy dołączać odpisy w yd a
nych Stoczni zamówień, w których powinny być
w ym ienione: data i nr, przedm iot dostaw y, su
ma, term in płatności i sposób uregulow ania n a
leżności.
W przypadkach, wym ienionych w punkcie
II c w skazanego zarządzenia, należy dołączać
do spraw ozdań: odpis w ezw an ia do Stoczni
o złożeniu oferty, odpis odmownej odpowiedzi
Stoczni oraz odpis zam ówienia, w ydanego innej
firmie.
Spraw ozdania (w ykazy) oraz odpisy r a
chunków, zam ówień i pism, należy zgłaszać w 2
egzem plarzach.
Nr MZ. X. 932/80/39.
Plik z chomika:
hermes50
Inne pliki z tego folderu:
Dziennik Urzędowy MK 1939 nr 1.pdf
(343 KB)
Dziennik Urzędowy MK 1939 nr 10.pdf
(535 KB)
Dziennik Urzędowy MK 1939 nr 11.pdf
(288 KB)
Dziennik Urzędowy MK 1939 nr 12.pdf
(384 KB)
Dziennik Urzędowy MK 1939 nr 13.pdf
(288 KB)
Inne foldery tego chomika:
1919 Dziennik Urzędowy II RP Ministerstwa Komunikacji
1926 Dziennik Urzędowy II RP Ministerstwa Komunikacji
1927 Dziennik Urzędowy II RP Ministerstwa Komunikacji
1928 Dziennik Urzędowy II RP Ministerstwa Komunikacji
1929 Dziennik Urzędowy II RP Ministerstwa Komunikacji
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin