Monitor Polski 1975 nr 26.pdf

(11192 KB) Pobierz
M O N I T O R P
O
ts
K I
DZIENNIK
URZ~DOWY
POLSKIEJ RZECZYPOSPOLITEJ LUDOWEJ
Warszawa, dnia 27 sierpnia 1975 r.
TRESĆ:
Nr 26
293
Poz.:
UCHWAłY
RADY MINISTRÓW:
159 -
160 -
nr, 136 z dnIa 10 lipca
1975
r.
w
sprawie
wynagrodzeń
kompozytorskich
i
nr 142 z dnia 18 lipca 1975 r.
w
sprawie zaostrzenia dyscypliny w zakresie rozpoczynania inwesty-
cji w 1975 r. •
Z A R Z
Ą
D Z E N I A:
302
161 -
162 -
163 -
164 -
165 -
166 -
,
167 -
Ministra Spraw
Wewnętrznych
z dnia 6 sierpnia 1975 r. w sprawie
przejść
granicznych przeznaczo-
nych dla ruchu granicznego
303
Ministra Spraw
Wewnętrznych
z dnia 6 sierpnia 1975 r. w sprawie zasad
współdziałania straży
po-
żarnych
i sprawowania nad nimi kierownictwa w czasie
akcji
ratowniczych.
..
.
307
Ministra Spraw
Wewnętrznych
z dnia 6 sierpnia 1975 r. w
sprawie
rejestracji przedpoborowych _
mężczyzn
urodzonych
w 1957 r. . 3 0 8
Ministra Finansów z
dnia
6 sierpnia 1975 r.
zmieni
a
jące zarządzenie
w sprawie planów kont dla
jednostek gospodarki
uspołecznionej
309
Ministra
Finansów z dnia 6
,
sierpnia 1975 r. w sprawie ustalenia wzoru, stopu I wagi monety
nominalnej
wartości
20
.
309
Ministra Finansów z dnia 8 sierpnia 1975· r. w spr
awie
całkowitego
lub
częściow
ego
zwolnienia
od
podatków
od
nieruchomości
i od lokali niektórych
budynków
oraz ustalania
wart
o
ści
czynszo-
w
e
j dla celów wymiaru podatku od
nieruchomości
od tych budynków
310
Ministra Handlu Zagranicznego i Gospodarki Morskiej z dnia l sierpnia 1975 r.
zmienIające
zarzą-
dze nie w s_
prawie
utworzenia,
organizacji I
właściwości
miejscowej
urzędów
morskich
311
159
UCHW AtA Nr 136 RADY MINISTRÓW
z dnia 10 lipca 1975 r.
w sprawie
wynagrodzeń
kompozytorskich.
kraczać więcej niż
o 50% górnej granicy stawe k
Na
podstawie art. 33
§
l ustawy z dnia
!O
lipca 1952 r.
,usta1onych
IW
tabeli
wynagrodzeń
kompozytorskich,
o pr
awie
autorskim
(Dz. U. Nr 34, poz. 234) Rada Mini-
b)
podwyższonych
stawek
wynagrodzeń
komp
ozy
tor-
strów
uchwala, co
następuje:
skich za utwory
mające wybitną wartość
dla
kul-
§
1.
Ustala
się:
tury narodowej, z tym
że
wysokość podw
yżk
i
nie
l)
t
abelę
wynagrodzeń
kompozytorskich za napisanie
może przekra
czać
więc
e
j niż
o
200%
górnej
grani-
i
pierwsze publiczne wykonanie
'
utW
oru
muzycznego-
cy
stawek ustalonych w
tabeli
wynagrodzeń
kom-
w
załączniku
nr
1
do
uchwały,
pozytorskich,
27
t
abe
l
ę
wynagrodzeń
kompozytorskich za
wydanie
3)
określania
w porozumieniu z Ministrem Pr
acy
,
Plac
i
rozpowszechnianie
utworu
muzycznego - w
załącz­
i
Spraw Socjalnych
wysokości
oraz zas
ad
wypł
a
cania
niku
nr
2 do
uchwały,
wynagrodzeń
kompozytorskich za publiczne
'
wykona-
3)
t
abe
l
ę
wynagrodzeń
za opracowania
edytorskie
- w
nie IJtworu muzycznego,
z
a
łączniku
nr 3 do
uchwały,
4) ustalania w porozumieniu z. Ministrem Finansów za-
4)
w
ysokość
nakładów
podstawowych
wydawnictw nu-
sad zawierania umów or
az
wzorcowych umów
o
na-
towych - w
załączn-iku
nr 4
do
uchwały,
pisanie, pierwsze publiczne wykonanie, wydanie i roz-
powszechnianie utworu muzycznego.
5) zasady obliczania wynagrodzenia - w
załączniku
nr 5
do
uchwały,
§
4. Przepisy
uchwały
stosuje
się
do umówzawar-
tych po dniu jej
wejścia
w
życie
.
§
2.
Przy
ustalaniu
wynagrod
zen
ia kompozytorskiego
-
§
5.
Tracą
moc:
należy brać
pod
uwag
ę
wartość
utworu oraz
wysiłek
twórczy
wym,agany
do jeg o powstania.
1)
uchwała
nr 4S6 Rady Ministrów z dnia 17 lipca 1954
r.
w sprawie
wysokości wynagrodzeń
kompozytorskich
§
3.
Upoważnia
się
Ministra Kultury
i Sztuki do:
i zasad
zawierania
umów przy zamawianiu
dzieł
mu-
1)
wprowadzania
w
porozumieniu
z
Ministręm
Pra
~
Yr
'
zycznych (Monitor Polski Nr A-73, poz. 891),
Plac
i Spr
a
w Socjalnych
uzupełnień
tabel wynagro-
2)
zarządzenie
nr 57 Prezesa Rady Ministrów z dnia
dz
e
ń
kompozytorskich
oraz
tabel
wynagr'odzeń
za
28 lutego 1956 r. w sprawie zmiany' stawek wynagro-
opracowania edytorskie,
.
dzeń
za
twórczość kompozytorską
(Monitor Polski
2) udzielania w indywidualnych szczególnie uzasadnio-
Nr 17, poz. 246).
nych wypadkach
zezwoleń
na
zastosowanie:
§
6.
Uchwała
wchodzi w
życie
z dniem
ogłoszenia.
a)
podwyższonych
stawek
wynagrodzeń
kompozytor-
skich, z tym
że wysokość p
odw
yżki
nie
może
prze-
Prezes Rady Ministrów:
p~
Jaroszewicz
,
/
Załączniki
do
uchwały
nr 136 Rady Mi-
nistrów
z
dma 10 lipca 1975
r.
(poz. 159).
Załącznik
1'AI3ELA
WYNAGRODZEŃ
KOMPOZYTORSKICH ZA NAPISANIE I PIERWSZE PUBLICZNE WYKONANIE UTWORU MUZYCZNEGO
1~3gjosów
4~9-
giOSO\\<,
nr 1.
o'
....
3::
~.
'z
iO,rtepianelll,
organami- lub
harfą,
Faktura mekameraJna
1-3 glosów
bez
,
torteplanu,
organów
,
barfy
.
Faktura niekameralna
4--:-9
*
glosów
bez lorteplanu,
organów
I
harfy
Faktura niekameralna
z
.
fortepiańem,
'"
Od 9 glosów do
małej
orkiestry symfonicznej
z fortepianem, organami
lub
barfą
Średnia
orkiestra
dęta
(do 28
głosów)
Faktura niekameralna
i niesymfoniczna
orkiestra
sy~foniczna,
tzn.
,
14-24
głosów
Wielka orkiestra
dęta
(do 39 glosów)
Faktura niesymfoniczna
Mała
~
en
organ,aml lub
.harfą
,
FakturaniekameraJna
~I
*
Od
9
glosów do malej
orkiestry symfomcznej
'
bez forteplallU, organów
lub
harfy
Mała
,orkiestra
dęta
(do 23 glosów)
Faktura niekameralna
i niesymfomczna
c
....
z
O}
tv
Obsada
faktura
l'orma
'
*
Fortepian, organy
lub harfa solo
Faktura solowa
niekoncertowa
a
mm.
takt
1,50
2,25
3,00
.1,90
2,85
3,80
min.
b
d
takt
2,10
3,15
4,20
2,60
3,90
5,20
min.
e
takt
1,80
2,70
3,60
2,30
3,45
4,60
min.
takt
min.
108.-
162.-
216.-
132.-
198.-
264.-
240.-
360.-
480.-
takt
2,70
4,05
.
5,40
3,30
4,95
6,60
1.
,Vla,.e
utwory
o
cbarakterze'
użytkowo-roz~
ry",kowym.
Fonna
'lrtystyczme
Ule ustalona
2.
'cWt'eKs,""
utwory
) ebaraktepzp
użytkowo.
'~~-
-
-'i
:oij:-vwko\Vynl
60.-
90.-
120.~
72.-
108.-
144.-
92.-
13K-
184.-
180.-
270.-
360.-
84.-
126.:-
168.-
104.-
156.-
208.-
200.-
300.-
400.-
96.-
144.-
192.-
116.~
"
2,40
3,60
4,80
2,90
4,35
5,80
FormM .u-tystyczme Ule ustalona
3.
"
"tlu~t;:acla
muzyczn~" powstała
w drodze
76."-
114 ..,-
152.-
160.'-:'
240.-
320.-
96 . ..:....
144 .._
192.-
124.~
114.,-
232.-
·_········mp';owlza'c';1
220.-
330.-
440.-
3,10
4,15
6,20
3,90
5,70
7,80
140.-
210.-
280.-
3,50
5,25
7,00
4,30
6,45
8,60
l:
tv
c.o
4.: thiSirac19
muzyczna'
swobodna
~
\"'
r'
2,40
3,60
.
4,80
3,00
4,65
6,20
112.-
168.-
224.-
144.-
216.-
288.-
2,80
4,20
5,60
3,60
5,20
7,20
124.-
186.-
248.-
156.-
234.-
312.-
188.-
282.-
376.-
3,90
5,85
7,00
4,70
7,05
9,40
"'"'
L
5.
':
U
twory ocbarakterzp
'
'użytkowo-rozryw­
k.o-rym.
For~ruJ
.uty.tyczmt' ustalona.
Ut",Qry o charakterze typowo pedagoglcz-
ny~n
w
tormach artystyczme
'Istalonych.
Miue-ntwory
w
małych
formach
artystyczme
usta.ooyeJJ.
IJustrac
l8
nlu~yczna CZęSCIOWO
ogranlczona
186.-
248.-
156.-
234.-
312.-
172.-
258.-
344.-
elemeotam
,
akcjI -
6.
póJ
syl!chron
160.-
240.-
320.-
4,00
6,00
8.00
176. -
264.-
35, ._
2
4,40
6,60
8,80
192.-
288.-
384.-
4,80
7,20
9,60
208.-
312.-
416.-
5,20
7,80
10,40
224.-
336.-
448.-
W
lęl<.z<
utwo,ry
w
ItlaJycn
.orrnacb
ustalo-
ny('U artys! yczme.,
ale
rO:lwlJlletych.
[lu!"ItracI3
rnU:6ycznn
,;;,clś,łp
og:ranIC:7.ona ele
..
mljntam ;.]kclI -
~yu
c
hron
5,60
8,40
11,20
7. W,elkie utwory wWleJklCh.lormacb arty'
styczme ustalonych
l
wYlątklem
WIelkIch
torm
cykhcznych
I
sonatowych
8. Formy cykliczne (estradowe
scenIczne).
z
wyjątkiem
Wlelkich form sonatowych
:-"
,
9. Wielkie tormy sonatowe me ffileSZCZl.)ce
SIę
w
tradycyjne' nomenklaturze, lamkmete
formyestradow" , sceIllczne
10. PIOsenka w tormle typowej -
pIanem
glos z forte-
900.-
1.350.-
UHlO.-
ryczałt
.
"
'"
o,
~
,;
'
za
cały
utwór
112
-
::l
~
o
o
"1
-
Wielka orkiestra
symfoniczna.,
tzn. od
25 glosów
wzwyż
Wielka orkiestra
dęta
(od
40
)rIo-ów)
Faktura niesymfoniczna
Obsada
i
faktura
Forma
4-9
głosów
z fortepianem, organami
lub
harfą
albo bez
Faktura kameralna
*
Mała
orkiestra
dęta
(do
23
głOSIIW)
Faktura kameralna
:-,-
e..
en
"1
-:l
1-3
glosów
z
fortepianem, or)ranami
lub
harfą
albo bez
Faktura kameralna
f
min.
*
Fortepian, organy
lub harf" solo
Faktura
solowa
koncertowa
g
Od
9
głosów
do malej
orkieslry
symfoOlcznel
ŚredOla
orkiestra deta
(do
28
głosów)
Faktura kameralnn
lub symfoOlczna
Mata orkiestra
symfoniczna,
tzn.
14-24
głosów
Wielka orkiestra
dęta
Ido
39 g!o<ów)
Faktura
symfoniczna
Wielka orkiestra
symłoniCZna.,
Z
'
tzn.
od
:!;,
głosów wzwyż
Wielka
orkiestra
dęta
(od
40
głosów
wzwyż)
Faktura
symfoniczna
I'-.)
Q)
h
takt
mln.
i
takt
mm.
takt
min.
j
takt
takt
min.
l.
utwory o charakterze
użytkowo-roz-
rywkowym:
,
Forma artystycznie nie
ustałona
Małe
120.-
180.-
240.-
144.-
216.-
288.-
260.-
390.-
520.-
168.-
252.-
336.-'-
200.-
3,00.-
400.-
3,00
4,50
6,00
3,60
5,40
7,20
2;
Większe
utwory o charakterze
użytkowo-
ro'z rywkowym.
Forma artystycznie nie ustalona
3.
IIttstracja muzyciina powstala w drodze
improwizacji
4." IlUstracja muzyczna swobodna
-
-
-
4,20
6,30
8,40
5,00
7,50
10,00
180.-
270.-
360.-
224.-
336.-
448.-
4,50
6,75
9,00
5,60
8,15
11,20
212 ..,.-
318.-
424.-
264.-
396.-
528.-
5,30
7,95
10,6(l
6,60
9,~0
I'-.)
<D
Ol
244.-
366.-
488.-
300.-
450.-
600.-
6,10
9,15
12,20
7,50
11,25
14,00
280.-
420.-
560.-
336.-
504.-
672.-
7,00
10,50
14,00
8,40
12,60
16,80
5.
Utwory O
charakterze
użytkowo-rozryw-
,
kowym.
Forma artystycznie ustaJona.
"Utwory
o charakterze typowo pedagogicz-
nym w formach
,
artystycznie ustalonych.
Małe
utwory w
małych
formach artystycznie
ustalonych.
Ilustracja muzyczna
częściowo
ograniczona
elementami akcji -
półsynchron
13,20
6.
utwory w
małych
formach ustalo-
nych
artystycznie,
ale
rozwin.iętych.
Ilustracja
,
muzyczna
,
ściśle
ograniczona ele-
mentaml akcjI - synchron
Większe
240.-
360.-
480.-
272.-
408.-
544.-
304.-
456.-
608.-
360.-
540.-
720.-
,
.
6,00
9,00
12,00
6,80
10,20
]3,60
7,60
11,40
15.20
9,00
13,50
18,00
250.-
390.-
520.-
296.-
444.-
592.-
336.-
504."-
672.-
400.-
600._
800.-
6,50
9,75
'
13,00
7,40
11,10
14,80
8,40
12,60
16,80
10.00
15,00
20,00
304.-
456.-
608.-
348.-
522.-
696.-
396 ...,-
594.-
792.-
508.-
762.-
,
1.016.-
7,60
11,40
15,20
8,70
13,05
17,40
9,90
14.85
19,80
12,70
19.05
25,40
352.-
528.-
704.-
408.-
612.-
816.-
460.-
690.-
920.-
8,30
12,45
16,60
10,20
15.30
20,40
11,50
17,25
23,00
13,50
2U~,25
400.-
600.-
800.-
468.-
702.-
936.-
516.-
774.-
1.032.-
600.-
90(J.-
10,00
15,00
20,00
11,,70
17,55
23,4tJ
12,YO
19,35
25,80
15,00
22.50
30,00
7.
Wielkie utwory w WielkIch
formach art
y-
stycznie u.talonych, z
wyjątkiem wiełkich
,form
cyklicznych i
sonatowych
8'.
Formy
~ykliczne
(estradowe
i
sceniczne),
z
wyjątkiem
Wielkich form sonatowych
I
I
!
\
9.
W,e1kie formy sonatowe nie
mieszczące
się
w
tradycyjne,
nomenklaturze,
zamkIllete
formy
t"~lradowe-
I
sceniczne
10.
I'iogen;ca
pianem
w
formie typowej -
glos
,
z
forte-
I
,
I
I
540.-
810.-
1.080.-
I
I
27,00
1.200.-
I
o
!"
"O
.....
('1
<D
Załącznik
nr
2.
TABEI.A
WYNAGnODZEŃ
K()1\fPOZYTORSKJCH ZA
WYDANIE
I ROZPQWSZECI-1NTANTE
UTWORU MUZYCZNEGO
1-3
I!łosów
o
~
~
::l
z fortep,arJem.
org'anami lub
harfą
Faktura
OIekilme(alna
l-9
głosów
.
i
fortepIanem
.
.
organamI lub
barfą
,
Faktura ruekameralna
o
....
.";j
o
1-3
golosów
bez
fortep,auu.
Ob~arln
4~9 głosó'v
*
Od
9
głosów
d~'
malcj
orkIestry
symfoDlcznej
bez
fOl·tep II;UIIl. organów
lub barfy
Faktura Ulekameralna
i niesymfomczna
Mala
*
;
faktura
Eonuil
organów
1
harfy
Faktura
mekameralna
bez
.
forteplauu,
orga'nów I barfy
Faktura
niekametalnil
organy
lub harfa
solo
Faktura mekoncertowa
*
Fortepiatt,
do malej
orkIestry
symfoDlcznej
z fortepIanem, organami
lub
harfą
Faktura' blekameraJna
i
lllesymtoIllczna
Orl 9
głosów
orkiestra
symtonlczna,
tzn.
14-24
głosów
Faktura mesymfoniczna
Wielka orkiestra
dęta
Mała
;r,
fJ>
z
...
en
tV
.
orkies tr~ dęta
Q
*
a
mm.
takt
rycz alt
za caly
utwór
min.
b
takt
ryczałt
d
takt
ryczałt
l
e
takt
mJn.
min.
mlll.
takt
L
Małe
lItwory
o charakterze
użytkowo-roz­
rywkowym
..
.
Forma artystycznie
nie ustalona
600.-
900.-
1.200.-
76.-
125. -
180.-
96.-
160.-
230.-
600.-
'JOO.-
1.200.-
BOO.-
1.20u.-
L5.0 0.-
92.-
155.-
220.-
112.-
185.-
27().-
1.000.-
2.()OO.-
3.600.-
za
caly
utwór
1.000.-
1.400.-
1.800,-
104.-
175.-
250.~
za
cały
utwÓI
96.-
160.-
230.-
116.~
2,40
'
4,OU
5.80
2,90
4,80
7,00
3,50
5.80
8
~40
108.-
18U.-
260.-
132.-
220._
320.~
2,70
4.50
6.50
·
3,30
5.50
,
8,00
3,90
6,45
8.40
4,7.0_.
7.80
11,30
2.
:
Większe
utwory
o charakterze
użytkowo­
'
rozrywkowym.
Fórma artyst ycznie nic
ustalona
3~
ilustracja
muzyczua swobodna
1.90
3,15
4.60
2,40
4.00
5.80
ryczałt
2.30
3,80
5.60
2
..80
4.65
6.80
2,60
4,30
6.3"0
3.10
4.60
7.50
3,9u
6,30
9,40
195.-
280.-
140.-
235.-
,
340.-
172.-
285
.-
420.-
.
124.-
2U5.-
300,-
156.-_
....
.
260.-
380.-
156.-
260.-
380.-
lłlB.­
I
'"
.0>
lO
,t.
Utwory
o
chawklerze
użytkowo-mzryw­
.
ryczalt
za
cały
utwór
k(iwym.
'I:'ci'r
ma
artystycznie
·nie
ustalona.
.
tJ
·
wory
o
.charakterze
typowo
peda/1:ogicz-
t
nym
w
formach
ustalonych artystycznie.
Małe
llt\vory
w
malych
formach ustalonych
.artys
t
yczOI e.
1I1l
st~acja
'
muzyczna czdciowo ograniczona
deme
ntaml
akcj.l -
pół
~y
n
c
hron
za raly
utwór
4.30
7,10
10,40
·
310.-
455.-
5.
W"
ększe
utwory
w
małych
formach.
ustalo-
nych artystycznie. al
..
rozwIniętych
.
IJustracja muzyczna
śdś
l
e
ograniczona
eJe-
mentaml akcji
-
sy
ndJron
160.-
265.-
340.-
-
4,00
6,60
9,60
4,80
6,40
8.20
5,20
7,00
8,80
176.-
290.~
410.-
4.40
7,20
10.60
5,20
7,20
9,20
192.-
320.-
460.-
230.-
340.-.
460.-
.
280.~
4.00
8.00
11.60
5,60
8.00
1O.6u
.
6,20
9,00
11..60
7.20
11.2()
15.00
208.-
345.-
500.-
24,0.-
360.-
soo.~
5.20
B.60
12.50
6.80
9.2u
12.00
224.-
370.-
540.-
.
.
5,60
9.30
13,50
6.
\Vielkie utwory
w w,cik,ch
formach ustalo-
nych artystyczOIe; z
wyjątkiem
form
eykhcznyeh I
sOllatowych
wielkIch
200.-
300.-
4,00.-
250.-
3S0.~
I
220.-
320.-
420.-
~70.-
._-
- --
-
-_
_ - - - - --
,250.-
6.40
400.-
5,10.-
3UO.-
400.-
?20.-
340.-
520.-
720.-
10.20
13.60
7.20
1l.20
15.30
8.4tl
7.
Formy
cykhcZll~
z
wygtkiem
3.
wlcłkich
(e,;tradowe
i
seeniczlIe),
form
sonatowych
. .
_---
~
.
- - --
380.-
'
45!1.-
Wielkie
forlllY
sonatowe
oraz
nie
mieszcząl'e
SIę
w
tradycyj nej nomenklaturze
zamknIęte
formy estradowe i
sceOl ezne
480.-
3IO.~
5.60
8,00
10,2()
420.-
520.-
-
300.-
400.-
500.-
6,00
9,00
12,20
- - - ,-
290.-
440.-
580.-
330.~
6.80
10.00
13,4,0
7.80
12.211
16,50
420.-
540.-
6.60
10,80
13.60
320.-
.
450.-
600.-
480.-
660.-
13.40
18
.~(I'
o
'1:l
"
Ul
·
~
O
:s::
;:l
o
....
Wielka
orkiestra
syulionlczna,
tzn.
od
25
głosów wzwyż
F~k
t
ura
U1esy rnfolllc~ua
4-9
gł osów
L
fortepianem. orgamiml
lub
harfą
albo
bez
F
.. ktura niekarneralna
Fortepian,
o~gany
lub
harfa
solo
Faktura
.o
l.owa
kOllcertową
\
Ob
~ada
i
faktura
*
1-3
głosów
Forma
Od
9
g
ło
sów
do
malej
orkiestry
symfoni cznej
Faktura
kam
eralna
·
lub
symfolll czna
,
:>;'
2-
en
"1:l
Mała
orkiestra
syrrltoulCZna.,
tzn.
14-24
głosów
Faktw'a
symfonic~na
Wielka orkiestl'a
symtp
Olczna.
tzn.
od
25
głosó
w
wzwyż
Faktura
syrntolllczna
....
z
tV
O)
z
forteJ.)}
a
lieln~
organam:
lub
harfą
albo
bez
F
aktura
kameralna
I
rnH.l.
g
lakt
mln.
.'
takt
mlD.
h
takt
min
.
I
takt
tnin.
j
takt
l
Małe
utwory
o charakterze
użytkowo.roz.
rywkowym.
'
Forma
artystyczme
me ustalona
120.-
200. -
290.-
144.-
240.-
340.-
168.-
280.-
400.-
200.-
330.-,
480.-
3,00
5,00
7.50
3,60
6,00
8,70
4,20
7,00
10.10
5,,00
8,30
12,00
180.-
300.-
430.-
224.-
370.-
540.-
4,50
7.45
10.80
5,60
9.00
13,50
212.-
350. -
510.-
264.-
435.-
635.-
8,30
8,75
12.75
6,60
10,90
15,90
244.-
370.:......
590'.-
300.-
495.-
720.-
6,10
10.10
14.70
7.50
12.40
16,80
280.-
460.-
670.-
336.-
555.-
810.-
7,80
11,60
16,80
8.40
1.3.80
20,20
r--'
<O
-..,J
2.
Wleksz"
utwory o
charakterze
rozrywkowyr;n.
'Forma
Hty8tyc~llIe
lIIe
ustalona
użytkowo.
3.
lIustracJa
muzyczna
swobodna
L
4.
Utwory
O
chacakter:oe
użytkowo·rozryw·
kowym.
Fo
rma
artystycznie nie
ustalona.
Utwory O
charakterze
typowo
pedagogicz.
'u
ym
w
formach
ustalonych
artystyczllIe.
Małe
utwory w
małych
formach ustalonych
ai·t ysty czllle.
IlustraCja
muzyczna
częściowo
ograniczona
elementamI akcjI
-
półsynchron
utwory w m
alych
formach
ustalo·
uych artystycznie,
ale
ro
zwilllęt ych.
I1us trac.Ja
muzyczna
ściśle
ograniczona
ele·
men tarnI
akcji
-
synchron
WielkIe
utwory
w
wIelkich
formach
ustalo·
nych
Qłtystycznie,
z
wyjątkiem
wielkIch
fo
rm cykli
cznych
i
sonatowych
Wi
ę
ksze
-
I
I
5.
240.
-
400.-
580.-
272.-
450.-
655.-
304.
-
505.-
730.-
360. -
595.-
860.-
6,00
9,90
14,40
6,80
11,25
16.40
7.60
12.60
18.50
9,00
14.90
21.60
- -
--
250.-
430.-
620.-
296.-
490.-
710.-
336.-
610.-
810.-
400.-
660.-
960.-
6,50
10,75
15,60
7,40
12,20
17.80
8,4U
13.90
20,20
10.00
.
16,50
24,00
304.-
500.-
730.-
348.-
570.-
840.-
396.-
650.-
950.-
508.-
840.-
1.200.-
7,60
12,50
18,30
8,70
13;40
20.90
·9,90
16,30
23.80
12,70
16.35
30.50
352.-
580.-
840.-
408.-
670.-
980.-
460.-
760.
-
1.110.-
540.
-
890.-
1.300.-
8,30
13,70
20,00
10.20
16,85
24.50
11
,5U
19,00
27
.60
13,50
22,30
32,40
400.-
660.-
960.-
468.-
770.-
1.120.-
516.-
850.-
1.240. -
600.-
990.--:-
1.400.-
10,00
16,50
24,00
11.70
19,30
28.00
12,90
21,30
31,00
15,00
24.80
36,00
o
!"I
"d
Ó.
7.
Formy cykliczne (estradowe
i
sceniczne),
z
wyjątkiem
wielkich form sonatowych
8.
WielkIe formy souatowe oraz nie
SIę
W
trad
ycyjnej
nomenklaturze
tormy
ilstradowe
I sceniczne
mIeszczące
zamkniętt
Ul
<O
Zgłoś jeśli naruszono regulamin