ie2ed3_rm.doc

(515 KB) Pobierz

Incredible English 3 (2nd edition)

Rozkład materiału

OUP_logo

 

TEMAT LEKCJI

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

TEMATYKA

SŁOWNICTWO

GRAMATYKA

FUNKCJE JĘZYKOWE

UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE
ZGODNE Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

 

Unit 1

LEKCJA 1

Hello, kids – wprowadzenie do podręcznika, przedstawianie się i pytanie o podstawowe dane osobowe, opisywanie stanu posiadania.

Praca na lekcji

SB: ss. 2-3

AB: ss. 3-5

TB: ss. 26-29

Słownictwo czynne:
Imiona bohaterów podręcznika; Liczby 1-30; Liczebniki porządkowe: 1-31; Miesiące: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; magazine, sweets, watch, glasses, rollerblades, cards, umbrella, football, bag; cat;
 

Słownictwo bierne:
wear; carry; pair;

Struktury czynne:
What’s your name/surname?; What’s your phone number?; How old are you?;

 

Struktury bierne:
When’s your birthday?; It’s on the (twenty ninth) of (October); Can you spell that, please?;

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie wyrazów i zdań, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, wiedza na temat tego, że ludzie posługują się różnymi językami (motywacja do nauki języka obcego)

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie zabawy i nauki

Język obcy/edukacja matematyczna: numerowanie zdjęć na podstawie tekstu słuchanego, nazywanie dni w tygodniu, miesięcy w roku

Edukacja plastyczna: kolorowanie obrazków, wykonywanie kart obrazkowych

Klasa 1: 1 2 3

Klasa 3: 1 2 3b 3d 4 5 6 8

Dodatkowo

PMB: ss. 3-5

Karty obrazkowe z bohaterami podręcznika

Karty wyrazowe

Karty obrazkowe

 

LEKCJA 2

Scat,cat!- czytanie historyjki obrazkowej, przyimki miejsca.

Praca na lekcji

SB: ss. 4-6

AB: s. 6

TB: ss. 30-31

Słownictwo czynne:
Przyimki miejsca: in, on, under, next to; magazine, sweets, watch, glasses, rollerblades, cards, umbrella, football, bag; cat;

 

Słownictwo bierne:
flying; member; mess; welcome; clubhouse;

Struktury czynne:
Where are my…?; Aret they…?; They aren’t…;

 

Struktury bierne:
Go away; Scat!; poor cat; What a mess!
 

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio, nazywanie obiektów z otoczenia, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami, branie udziału w miniprzedstawieniach teatralnych, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, czytanie wyrazów i prostych zdań, przepisywanie wyrazów z i zdań, wiedza na temat tego, że ludzie posługują się różnymi językami (motywacja do nauki języka obcego)

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie zabawy

Język obcy/Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, gestem, ruchem zachowania bohaterów historyjki

Język obcy/edukacja matematyczna: numerowanie zdjęć na podstawie tekstu słuchanego

Klasa 1: 1 2 4

Klasa 3: 1 2 3b 3d 4 5 6 8

Dodatkowo

PMB: s. 6

Karty obrazkowe

Karty wyrazowe

Karty literowe

Kukiełki na palec

LEKCJA 3

Where’is my pen? – opisywanie położenia przedmiotów.

Praca na lekcji

AB: ss. 6-8

TB: ss. 32-33

Słownictwo czynne:
Przyimki miejsca: in, on, under, next to;

Struktury czynne:
Where is/ are…?;It’s…; They’re…;


 

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie wyrazów i zdań, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, korzystanie ze słowników obrazkowych, wiedza na temat tego, że ludzie posługują się różnymi językami (motywacja do nauki języka obcego), nazywanie obiektów z otoczenia

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie zabawy

Język obcy/Edukacja polonistyczna: odczytywanie uproszczonych rysunków, piktogramów itp. (wykonywanie słowniczka obrazkowego)

Klasa 1: 1 2 3

Dodatkowo

PMB: ss. 2, 6-7

Karty obrazkowe

Karty wyrazowe

LEKCJA 4

Activities – pisanie ulotki, śpiewanie piosenki.

Praca na lekcji

SB: s. 7

AB: ss. 9-11

TB: s. 34-35

 

Słownictwo czynne:
Dni tygodnia: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday; Czynności: listen to music, play football, play on computers, play music, play games, make cakes, read books;

 

Słownictwo bierne:
leaflet; band; disco; internet; table tennis; discover; musical instrument; join; have fun; place; everyone; outing; trip;

 

Struktury czynne:
You can…;


 

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, wiedza na temat tego, że ludzie posługują się różnymi językami (motywacja do nauki języka obcego), współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki, przepisywanie wyrazów i zdań, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Język obcy/edukacja matematyczna: numerowanie zdjęć na podstawie tekstu słuchanego, nazywanie dni w tygodniu

Klasa 1: 1 3

Klasa 3: 1 2 3b 3d 4 5 6 8

Dodatkowo

ulotki (np. z atrakcjami turystycznymi, centrami rozrywki, sportu itp.)

LEKCJA 5

What’s the time? – pytanie o godzinę i określanie czasu.

Praca na lekcji

SB: ss. 8-9

AB: ss. 11-12

TB: s. 36-37

Słownictwo czynne:
Słownictwo związane z czasem: o’clock, quarter past/to, half past; Pory dnia: morning, night, afternoon, evening;

 

Słownictwo bierne:
clock; hour; minute; second; digital; face; big hand/small hand;

 

Struktury czynne:
What’s the time?;

 

Struktury bierne:
at school; in bed; on the bus;
 

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki, czytanie wyrazów i prostych zdań, przepisywanie wyrazów i zdań, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio

Język obcy/Edukacja plastyczna: wykonanie kart obrazkowych

Język obcy/edukacja matematyczna: nazywanie dni w tygodniu, rozpoznawanie czasu na zegarze

Klasa 1: 1 2

Klasa 3: 2 3b 3d 4 5 6 8

Dodatkowo

PMB: ss. 4-5

Zegary, zegarki

LEKCJA 6

My clock – praca projektowa.

Praca na lekcji

SB: s. 10

TB: s. 38

Słownictwo czynne:
Słownictwo związane z czasem: o’clock, quarter past/to, half past; Pory dnia: morning, night, afternoon, evening; Czynności: listen to music, play football, play on computers, play music, play games, make cakes, read books;

 

Słownictwo bierne:
clock; hour; minute; second; digital; face; big hand/small hand;

Struktury czynne:
What’s the time?;

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień, współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki, czytanie wyrazów i prostych zdań, korzystanie ze słowników obrazkowych, przepisywanie wyrazów i prostych zdań

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie zabawy

Język obcy/Edukacja polonistyczna: odczytywanie uproszczonych rysunków, piktogramów itp. (wykonywanie słowniczka obrazkowego)

Język obcy/edukacja matematyczna: nazywanie dni w tygodniu, miesięcy w roku, rozpoznawanie czasu na zegarze

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Klasa 1: 1 2

Klasa 3: 2 3d 4 5 6 7 8

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin