11.0.1.2 Class Activity - Did You Notice Instructions.docx

(338 KB) Pobierz

Czy zauważyłeś ...?             

Czy zauważyłeś ...?

Cele

Wyjaśnienie w jaki sposób tworzyć, konfigurować oraz sprawdzać małą sieć składającą się z bezpośrednio podłączonych segmentów.

Studenci powinni zanotować czym różnią się sieci w aspekcie ich rozmiaru i funkcji.  Studenci będą określać sposoby umożliwiające stosowanie różnych rozwiązań sieci bazując na ich kosztach, prędkościach, portach, możliwościach rozbudowy oraz możliwościach zarządzania w odniesieniu do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw.

Topologia

Scenariusz

Spójrz na dwie sieci przedstawione na rysunku. Odpowiedz na następujące pytania oraz zapisz swoje odpowiedzi i przekaż je innym studentom w klasie.

·         Porównaj wizualnie i wskaż różnice pomiędzy obiema sieciami A i B. Czy są to te same sieci? 

·         Zauważ jakie urządzenia są użyte w każdym projekcie sieci. Ponieważ urządzenia są opisane, to wiesz już które są urządzeniami końcowymi a które urządzeniami pośredniczącymi. W jaki sposób te dwie sieci różnią się od siebie? Czy liczba urządzeń występująca w jednej sieci jest jedynym czynnikiem różnicującym? Uzasadnij swoją odpowiedź.

·         Wybierz sieć, którą byś zastosował dla małego lub średniego przedsiębiorstwa.  Uzasadnij wybór sieci w oparciu o koszt, prędkość, ilość portów, możliwość rozbudowy i możliwość zarządzania siecią.

Wymagane wyposażenie

·         Urządzenia umożliwiające nagrywanie lub zapisywanie (papier, tablet, itp.) w celu podzielenia się spostrzeżeniami w klasie.

Do przemyślenia

1.       Przeanalizuj swoje porównania dotyczące dwóch scenariuszy sieciowych. Które zagadnienia zaznaczyłeś jako interesujące?

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Zidentyfikuj  elementy w modelu odnoszące się świata rzeczywistego:

koszty, prędkość, porty, możliwość rozbudowy oraz możliwość zarządzania wszystkimi czynnikami w przypadku projektowania sieci małych i średnich.

____________________________________________________________________________________

 

© 2013 Cisco and/or its affiliates. All rights reserved. This document is Cisco Public.              Strona 2 z 2

Zgłoś jeśli naruszono regulamin