tarcza_ostrzegawcza_przejazdowa_pl025cl.pdf

(348 KB) Pobierz
sygnalizator
podwyższony
z wysięgnikiem
4
2c
odciąć w sygnalizatorze podwyższonym
2
3c
5
5b
5c
2d*
5d
2c
2m
2c
2g
3
5a
2k*
4c
2k
2c
2j
2f
3
2g
2e*
2h
2a
2b*
2g
3b
2i
4a
**
3b
2d
2c
2d
2d
2d
2d*
3a*
4b
elementy alternatywne
2l
2n*
4
4d
1
6b**
4e
6f
6
6a
6c
2a
6d
6e**
6g*
7
8a
8
8b
7a
1f
8e*
8b
1a**
1b
1c***
1d*
1e
8b***
8c 9h
8d
9
9b***
9d
9c*
9f
9g** 9e*
9a*
Tarcza ostrzegawcza przejazdowa PKP, skala 1:25
Opracował Paweł Adamowicz (http://pkprepo.net/), 2015, niektóre prawa zastrzeżone
1cm
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
10N
11N
12N
13N
14N
40 40N 70 70N 100
100N
130
130N
160
160N
190
190N
41
41N
71
71N 101
101N
131
131N
161
161N
191
191N
Szablony
I
(przezroczysta
folia lub żywica)
42 42N 72 72N 102
102N
132
132N
162
162N
192
132N
43 43N 73 73N 103
103N
133
133N
163
163N
193
193N
44 44N 74 74N 104
104N
134
134N
164
164N
194
194N
45N 75 75N 105
105N
135
135N
165
165N
195
195N
III
(drut)
II
(drut)
15N 45
16N
17N
18N
19N
46 46N 76 76N 106
106N
136
136N
166
166N
196
196N
47 47N 77 77N 107
107N
137
137N
167
167N
197
197N
48 48N 78 78N 108
108N
138
138N
168
168N
198
198N
49 49N 79 79N 109
109N
139
139N
169
179N
199
199N
IV
(drut)
20 20N 50 50N 80 80N 110
110N
140
140N
170
170N
200
200N
21
21N
51
51N
81
81N
111
111N
141
141N
171
171N
201
201N
V
(drut)
22 22N 52 52N 82 82N 112
112N
142
142N
172
172N
202
202N
23 23N 53 53N 83 83N 113
113N
143
143N
173
173N
203
203N
24 24N
54 54N 84 84N 114
114N
144
144N
174
174N
204
204N
25 25N 55 55N 85 85N 115
115N
145
145N
175
175N
205
205N
26 26N 56 56N 86 86N 116
116N
146
146N
176
176N
206
206N
27 27N 57 57N 87 87N 117
117N
147
147N
177
177N
207
207N
28 28N 58 58N 88 88N 118
118N
148
148N
178
178N
208
208N
29 29N 59 59N 89 89N 119
119N
149
149N
179
179N
209
209N
30 30N 60 60N 90 90N 120
120N
150
150N
180
180N
210
210N
31
31N
61
61N
91
91N 121
121N
151
151N
181
181N
211
211N
10b
10a
10
32 32N 62 62N 92 92N 122
122N
152
152N
182
182N
212
212N
33 33N 63 63N 93 93N 123
123N
153
153N
183
183N
213
213N
34 34N
35
36
37
38
39
64 64N 94 94N 124
124N
154
154N
184
184N
214
214N
65N 95 95N 125
125N
155
155N
185
185N
215
215N
10c
35N 65
36N 66 66N 96 96N 126
126N
156
156N
186
186N
216
216N
37N 67 67N 97 97N 127
127N
157
157N
187
187N
217
217N
38N 68 68N 98 98N 128
128N
158
158N
188
188N
218
218N
39N 69 69N 99 99N 129
129N
159
159N
189
189N
219
219N
10d
Tabliczki z oznaczeniem sygnalizatora (dla toru właściwego i niewłaściwego) - cz. 3c
Tarcza ostrzegawcza przejazdowa PKP, skala 1:25
Opracował Paweł Adamowicz (http://pkprepo.net/), 2015, niektóre prawa zastrzeżone
1cm
2i
2k
2j
2i
Alterantynie: cz. 3b
(inny kształt daszka).
2
(wnętrze
pomalować
na czarno)
3 3a
I
3b
1f
2a
2b
2a+2b
1
95mm
W przypadku
wykonania
oświetlenia,
odciąć fragment
cz. 2i pod diodę
lub żarówkę.
4mm
3c
1
Alternatywnie:
tarcza tła (cz. 3)
starego typu.
Słup podwyższony:
odciąć górny fragment cz.
1 i przedłużyć ją o cz. 1f.
1e
4a II
4
4b
Słup spłaszczyć
równolegle do osi toru.
2c..f lub
2c..e+2l..n
30mm
4a II
1a
1b
2e
1d
1c
2f
2d
2c
Drzwiczki
inspekcyjne
wariant I
2m
2e
Alternatywnie: cz.1c
(inny kształt
stopy podstawy).
2l
2d
2c
wariant II
4c
4d
2g
2h
2g
2h
4e
Głowica sygnałowa ustawiana z
prawej strony.
Głowicę dla lewej strony wykonać
w odbiciu lustrzanym
wykorzystując odpowiednią cz.3.
2l+2m
2n
Tarcza ostrzegawcza przejazdowa PKP, skala 1:25
Instrukcja sklejania 1/4
Opracował Paweł Adamowicz (http://pkprepo.net/), 2015, niektóre prawa zastrzeżone
6c
6j
6g
6
6a
6f
6e
6b
2..2k +
3..3c +
4..4e
6d
5b
IV
III
5d
5
IV
V
5d
III
6..6g
1..1e
5c
5c
Tarcza ustawiana z prawej
strony toru.
Tarczę ustawianą z lewej strony
wykonać w lustrzanym odbiciu.
5a
Tarcza ostrzegawcza przejazdowa PKP, skala 1:25
Instrukcja sklejania 2/4
Opracował Paweł Adamowicz (http://pkprepo.net/), 2015, niektóre prawa zastrzeżone
Fundament betonowy
9c
9
9b
9f
9g
9a
9c
9d
9e
7
drut
9..9h
ø1,5mm
drut
ø1,5mm
7+7a
7a
9h
8e
8c..d
8b
8e
Fundament metalowy
8
8c
8d
8..8e
drut
9..9h
ø1,5mm
Puszka rozdzielcza
8e
8e
8a
(wkleić wewn. cz. 8)
10b
10a
10
10b
10a
10b
10d
10c
10b
10d
Wskaźnik W1 mały
Wskaźnik W1 duży
(stosowany przy ograniczonej widoczności
tarczy, o ile pozwala na to skrajnia)
Tarcza ostrzegawcza przejazdowa PKP, skala 1:25
Instrukcja sklejania 3/4
Opracował Paweł Adamowicz (http://pkprepo.net/), 2015, niektóre prawa zastrzeżone
Zgłoś jeśli naruszono regulamin