MISSION-A4.pdf

(2503 KB) Pobierz
Doug ma marzenie. Przed pogromem zombie spędzał
trochę czasu w towarzystwie właściciela sklepiku
z bronią palną. Koleś opowiedział mu o wykonanym
na zamówienie półautomacie, który sprawia, że Doug
do dzisiaj patrzy czasem w przestrzeń rozmarzonym
wzrokiem. Doug nie jest pewien, czy jego kumpel
tylko słyszał o tej broni, czy też miał ją u siebie
w sklepie, ale chce to ustalić. W sumie czemu
mielibyśmy odmówić? Buszowanie po sklepie z bronią!
Magia Świąt!
Niestety informacje Douga nie są zbyt szczegółowe.
Sklep prawdopodobnie ma zabezpieczenia antywła-
maniowe, więc siekiera czy łom nie zdadzą egzaminu.
Musimy znaleźć klucz rusznikarza, który jest pewnie
ukryty w jego domu. Przynajmniej Doug wie,
w którym budynku mieszkał jego kolega.
A4
SEN
DOUGA
CELE
Potrzebne Kafelki: 7B, 2B, 4B, 5E, 1C & 4C.
á
÷
Masz trzy zadania:
Znaleźć klucz do sklepu z bronią.
Rusznikarz mieszkał
w pobliskim budynku. Niestety Doug nie pamięta, w którym
mieszkaniu, ale będziesz szukał, aż znajdziesz. Miejsca,
w których może znajdować się klucz oznaczono czerwonymi
“X”. Aktywuj każdy czerwony znacznik Celu, aż nie natra-
fisz na niebieski. Po jego znalezieniu, nie musisz aktywować
pozostałych czerwonych znaczników, ale oczywiście
możesz.
Przeszukać sklep z bronią.
Wisienka na torcie całego
przedsięwzięcia. Doug oznaczył sklep zielonym “X”. Po
aktywowaniu zielonego znacznika Celu przez Bohatera,
wszyscy Bohaterowie w Strefie z tym celem dobierają karty
Przedmiotów, tak żeby wypełnić sobie ekwipunek. Ignoruj
i odrzucaj wszystkie karty, które nie są Mnóstwem Amunicji
(dowolnego typu), Bronią lub Lunetą. Dobieraj, aż ekwipu-
nek każdego z Bohaterów będzie pełen.
Czas wracać do domu.
Może i nie udało się znaleźć
wymarzonej giwery Douga, ale ilość zebranej amunicji
i broni z pewnością go pocieszy. Dotrzyj do Strefy Wyjścia
wszystkimi żyjącymi Bohaterami. Każdy Bohater znajdujący
się w tej Strefie może opuścić planszę pod koniec swojej
tury pod warunkiem, że Strefa jest wolna od Zombie.
G
ŚREDNIA
BOHATEROWIE 4+
120 MINUT
ZOMBICIDE - MISJE
A4
ZASADY SPECJALNE
Mapka i Cele Douga.
Każdy znacznik celu daje 5 punktów
doświadczenia Bohaterowi, który go zdobędzie.
Mam kl... Co to za hałas!?
Wymieszaj zakryty niebieski
znacznik Celu z resztą znaczników i rozłóż losowo na planszy.
Kiedy zostanie aktywowany, będzie można otworzyć
niebieskie drzwi. Niestety rusznikarz zabezpieczył pudełko
z kluczem alarmem. Takim robiącym mnóstwo hałasu. Kiedy
aktywujesz niebieski znacznik Celu, aktywuj też niebieską
Strefę Namnażania Zombie, od teraz będą się w niej co turę
pojawiać Zombie.
Zamknięte pokoje.
Niektóre Strefy w budynkach są
oddzielone drzwiami. Są traktowane jak osobne budynki
tylko i wyłączne na potrzeby Namnażania Zombie.
Nie możesz używać samochodów.
Odpicowana bryka!
Odpicowana bryka może być
Przeszukana tylko raz. Znajdziesz w niej Giwerę Mamuśki
albo Złe Bliźniaczki (wybierz losowo).
O, radiowóz.
Policjanci zwykle są obwieszeni bronią.
Możesz Przeszukać radiowóz dowolną ilość razy. Dobie-
raj karty, dopóki nie znajdziesz Broni. Resztę kart odrzuć.
Karta O, żeż...! sprawia, że pojawia się zwyczajowy
Szwendacz i przerywa Przeszukuwanie.
÷
G
Strefa Początko- Strefa Wyjścia
wa graczy
Strefa
Niebieska Strefa
Namnażania Namnażania
Zombie
Zombie
Radiowóz
Cel (5 PD)
5 PD.
Niebieskie
Sen Douga drzwi
Zamknięte Wyważone
drzwi
drzwi
Odpicowana bryka
ŚREDNIA
BOHATEROWIE 4+
120 MINUT
A4
ZOMBICIDE - MISJE
Zgłoś jeśli naruszono regulamin