Pomagamy zwierzętom.pdf

(1903 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 83, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Pomagamy zwierzętom
1
Powiedz, jak nazywają się zwierzęta przedstawione na obrazkach.
Podziel ich nazwy na sylaby i głoski.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
2
Otocz pętlą rysunki przedstawiające pokarmy, którymi można
dokarmiać ptaki.
kacja
du
astyczna
E
pl
3
Przeczytaj i przepisz zdanie.
Karmimy
ptaki.
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 83, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
n
Wytnij
a
elementy
m
karmnika. Połącz je w całość i naklej na kartkę.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 83, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
5
acja
du
t
k
matycz
E
Otocz
n
pętlą
a
e
a
m
obrazek przedstawiający osobę, która opiekuje się
lasem i żyjącymi w nim zwierzętami.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
6
acja
duk
tyczna
E
plas
Połącz
obrazki przedstawiające zwierzęta z obrazkami
przedstawiającymi miejsca, w których są one dokarmiane.
kacja
du
astyczna
E
pl
Młody naukowiec
am
i
7
Zastanów się, czy prawdą jest, że powinno się czyścić dno
karmnika. Jeżeli tak, powiedz, dlaczego. Czy przy czyszczeniu
dna karmnika trzeba zachować środki ostrożności, na przykład
założyć gumowe rękawiczki?
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 83, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Pomagamy zwierzętom
Zagraj z kolegami w grę „Plus minus”.
12
minus
14
minus
10
minus
16
minus
27
plus
13
plus
11
plus
15
plus
17
plus
26
minus
25
plus
START
META
30
minus
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
8
minus
6
minus
4
minus
2
minus
Publikacja bezpłatna
28
minus
1
plus
29
plus
24
minus
3
plus
cam
i
23
plus
22
minus
5
plus
21
plus
20
minus
kacja
du
astyczna
E
pl
7
plus
17
plus
18
minus
9
plus
acja
duk
tyczna
E
plas
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 83, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
gry:
1. Gra rozpoczyna się z pola START.
2. Grę zaczyna najmłodszy uczestnik. Po nim ruszają coraz starsi
zawodnicy.
3. Po pierwszym rzucie gracz staje na odpowiednim polu
wskazanym przez liczbę oczek na kostce.
acja
duk
tyczna
zatrzymał się na polu z napisem „plus”, po następnym
4.
s
Jeśli
E
pla
rzucie przesuwa się do przodu o tyle pól, ile oczek było na
kostce.
5. Jeśli zatrzymał się na polu z napisem „minus”, po następnym
rzucie przesuwa się do tyłu tyle pól, ile oczek było na kostce.
kacja
du
astyczna
E
pl
Uwaga:
nie można przesunąć się dalej niż do pola z napisem
START.
owan
ych
yczne
ie
W
Zasady
fiz
2
Podziel prostokąty na dwie części. Zapisz działanie.
Przykład:
+
=
cam
i
3
Podziel prostokąty na trzy części. Zapisz działanie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin