Zimowe zabawy.pdf

(1844 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 79, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Zimowe zabawy
1
yc
zyczne
e
W
fi
Otwórz drugą część „Naszego elementarza” na stronie
pięćdziesiątej drugiej. Posłuchaj opowiadania pt. „Kto porwał nos
bałwana”. Przyjrzyj się ilustracjom z następnej strony. Powiedz,
kto
w
porwał nos bałwana?
ho
ani
2
Opisz zabawy, w które lubisz się bawić zimą. Narysuj ulubioną
zabawę.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
3
Połącz kulki śniegu z takimi samymi sylabami. Policz, których
sylab jest najwięcej.
re
ra
ro
re
ra
ro
re
re
ra
ra
ro
re
Publikacja bezpłatna
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 79, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
Dopisz
na
m
w kulach tworzących bałwanki brakujące sylaby,
tak aby powstały wyrazy.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
le
my
le
acja
duk
tyczna
E
plas
5
Dokończ pisanie liter według wzoru.
kacja
du
astyczna
E
pl
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 79, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
6
acja
Wytnij
zn
części obrazka, a następnie wklej je we właściwe miejsca.
du
t
k
matyc
E
a
e
a
m
Powiedz, o czym rozmawiają dziewczynki.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
owe
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 79, s.
4
dnicza
p
ukacja
Ed
atematyczna
m
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
owanie
ych
Sprawdzian
acja
W
duk
E
czne
fizy
zna
1
zyczna
mu
tyczna
Połącz maski od najmniejszej do największej. Podaj ich
kolejność, wpisując w kratki znaki rzymskie. Najmniejszą maskę
podpisz znakiem oznaczającym jeden, największą – znakiem
kac
a
du
onis
czn
uk
ty
cja
oznaczającym
t
j
y
a
pięć.
E
ol
a
Ed
las
czna
p
p
ukacja
Ed
lastyczna
p
ukacja
Ed
atematyczna
m
matyczna
2
Uzupełnij grafy
ie
odpowiednimi liczbami.
howan
yc
W
fizyczne
zne
5
mi
zem
zica
d
Ro
acja
duk
tyczna
E
plas
+
4
10
7
yka
ukacja
Ed
lastyczna
p
3
+
d
6
2
a
rac
mowa
P
o
Publikacja bezpłatna
em
az
Rodzicam
R
z
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
we
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 79, s.
5
dnicza
p
ukacja
Ed
atematyczna
m
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
na
Zmierz linijką długość czerwonych boków figur. Wyniki wpisz
w kratce.
kacja
du
uzyczna
E
m
yczna
ukacja
Ed
lastyczna
p
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
4
ukacja
Ed
lastyczna
p
kacja
Ada kupiła
du
trzy
z
pierniczki. Oblicz, ile za nie zapłaciła.
E
ematyc
t
ma
na
atyczna
2 zł
owan
ych
yczne
ie
z
W
fi
3 zł
4 zł
ne
5
Połącz szyszki z gałązkami odpowiednich drzew.
acja
duk
tyczna
E
plas
Rodzicami
em
ka
ukacja
Ed
lastyczna
p
6
Otocz pętlą owoce egzotyczne.
d
a
rac
mowa
P
o
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
em
az
Rodzicam
R
z
i
Zgłoś jeśli naruszono regulamin