Mój dom.pdf

(3798 KB) Pobierz
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 15, s.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Mój dom
1
Opowiedz, czym różnią się budynki przedstawione poniżej.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
2
3
4
kacja
du
astyczna
E
pl
Narysuj trapez przy najwyższym budynku, a romb – przy
najniższym budynku z zadania 1.
Sprawdź, które budynki z zadania 1 mają co najmniej trzy piętra.
Narysuj strzałki wskazujące trzecie piętro przy każdym z nich.
Pokoloruj okna znajdujące się na parterze każdego budynku
z zadania 1.
Publikacja bezpłatna
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 15, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
5
acja
du
t
k
matycz
Narysuj
E
a
e
na
m
po śladzie wazonik.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
6
Narysuj po śladzie.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 15, s.
3
KARTA:
..........................................
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Mój dom
Policz książki od lewej strony do prawej strony, a następnie –
od prawej strony do lewej strony. Ile jest książek za każdym
razem?
acja
duk
tyczna
E
plas
2
Pokoloruj rysunek, na którym jest więcej butów. Czym
różnią się buty na obu rysunkach?
kacja
du
astyczna
E
pl
3
Pokoloruj rysunki przedmiotów, które występują pojedynczo.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 15, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
Wy
Narysuj w każdej szafie po jednym przedmiocie, który może się
chowanie
n
izycz
e
f
w niej znaleźć.
acja
duk
tyczna
E
plas
5
kacja
du
astyczna
E
pl
Przyjrzyj się rysunkom. Które dziecko jest pierwsze? Narysuj
nad nim gwiazdkę.
cam
i
6
Publikacja bezpłatna
Która mrówka idzie pierwsza? Narysuj pod nią poziomą kreskę.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 15, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
j
ę
Za
omputerowe
What colours are my crayons?
cia
k
Listen and sing. Posłuchaj i zaśpiewaj.
These are my crayons
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
BLUE,
ORANGE,
GREEN
and
RED
PINK,
YELLOW,
BROWN
and
GREY
I like them all
but my favourite is...
kacja
du
uzyczna
E
m
2
Look and colour. Popatrz i pokoloruj.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Publikacja bezpłatna
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgłoś jeśli naruszono regulamin