Zipp Pro 50_72 nie trzyma wolnych obrotow.txt

(3 KB) Pobierz
Zipp Pro 50/72 nie trzyma wolnych obrotow
Autor	Wiadomość
romanunio2014  
Barszczyk
 Pojazd: Zipp Pro 50/72

 Witam,jestem nowy na forum. Otóz mam taki problem z moim zippkiem. Ostatnio byla wymiana cylindra,glowicy,tloka na 72cc oraz filtr powietrza stozkowy gabkowy(w oslonie) wszystko wymieniane w serwisie. gaznik wyregulowany. Problem dzis wypatrzylem .otoz moto nie trzyma wolnych obrotow na cieplym silniku. bylo tak: jechalem sobie dzis ale zimno wiec zawracam no i slysze ze jakos cichutko strasznie chodzi ,ja na obrotomierz(obrotomierz poprawiony) a one tak powolutku spadaja z 1tysiaca i w koncu zgasl..nie wiem o co tu chodzi wczesniej bylo ok  . 
 Jak odpalam zimnego to wlaczam na ssaniu to tez musze gazu dodawac bo inaczej gasnie(wiec trzymam go troche na gazie) i pozniej wylaczam ssanie(gasnie) odpalam bez to musze dodac gazu bo inaczej nie da rady  . 
 Czy przyczyną moga byc zawory 



rabek4
Ustaw w gaźniku tę śrubka ze sprężynką od podawanie powietrza pokręc nią w prawo tak około 1/6 obrotu i od razu ci motorek na obroty podskoczy i nie bedzie sie dusił bo jak sam piszesz jak dodajesz gazu to automatycznie linka gazu podciaga w gaźniku i wiecej powietrza dostaje i jest ok więc operacja na 3 sekundy  powodzenia 

predatorek 

rabek4, To nie pomorze bo jak moto będzie rozgrzany to będzie trzymał a jak zechce potem zimny odpalić to będzie trzeba się męczyć. romanunio2014, Ja tak samo miałem przed jazdą gaźnik trzymał obroty 2k gdy wracałem z jazdy obroty były 4k zmieniłem dysze na większą (80) i pomogło. Także mam zestaw 72 i filtr stożkowy w osłonie.
Nie wiem ale dysze zwiększ na 80  i zostaw ten gaźnik żaden inny nic nie da.


romanunio2014,
 założyłeś zestaw 72ccm3, musisz wiedzieć, że podczas docierania z początku może nie trzymać wolnych obrotów, to normalne. Ale gdy zakładasz stożek na oryginalny gaźnik, to dysza w gaźniku powinna być o 10 większa lub ząbek na iglicy o jeden do góry dać. Oczywiście poprawnie wyregulowany gaźnik. Pamiętaj, aby zawsze przed jazdą rozgrzać motorek z 5-10min i nie gazować nim na jałowym. Luzy zaworowe powinny wynosić 0.05mm-0.07mm lub 0.06mm-0.08mm. Pozdrawiam

MatysX3 dzieki za dobra podpowiedz.

 Leci piwko  Nie wiem jak z tą iglicą na jakim zabku bo za bardzo nie wiem jak sie do niej dostac ;/ Tak jak mowilem wczesniej na dyszy 80tce sie dusi,przerywa i gasnie. Gaznik regulowali mi pare razy i ogolnie jest ok,w miare dobrze reaguje na gaz. Motorek rozgrzewam zazwyczaj tak max do 5 min. Nie wiem tez czy dobrze docieram bo mam dopiero 200km przejechane i staram sie jezdzic tak max do 6 tys obrotow czyli predkosc 55km/h-60. no jednak pare razy go tam troche przycisnalem na prostej do 75. ogolnie ma bardzo fajna przyspieche(w porownaniu do 50cc  ) Zastanawiam sie czy zmienic zebatke na 14z czy wtedy przyspieszenie nie bedzie takie samo jak w 50cc?? Z tą iglica to moze lepiej nie bede ruszal no bo skoro w miare dobrze chodzi to zeby nie zepsuc jej. A jakbym ja podniosl to musze regulowac gaznik? 

 a dla predatora tez piwko bo sie udziela w temacie 


Zgłoś jeśli naruszono regulamin