team_up_1_plan_wynikowy.doc

(504 KB) Pobierz

Team Up 1

Plan wynikowy

OUP_logo

 

Welcome

ŚRODKI I UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

WYMAGANIA PODSTAWOWE

WYMAGANIA PONADPODSTAWOWE

ZADANIA SPRAWDZAJĄCE

Lekcja 1

Środki językowe

Powitania

Alfabet

Liczebniki 1-30

Nazwy kolorów

Czasownik to be

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Słuchanie: rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Reagowanie ustne: przedstawianie się, podawanie swojego wieku, proszenie o informacje, podawanie swoich upodobań

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej

I 1.1; II 2.2 2.4; IV 6.1 6.2 6.3 6.5; 10 12 13

Uczeń:

·   uzupełnia luki w podanych wypowiedziach na podstawie wysłuchanego nagrania

·   powtarza wypowiedzi za nagraniem

·   wita się i podaje swoje imię

·   powtarza alfabet za nagraniem

·   uzupełnia luki w tabeli właściwymi literami z uwzględnieniem ich koloru

·   sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem i powtarza nagranie

·   zapisuje właściwe imiona osób pokazanych na zdjęciach na podstawie nagrania

·   powtarza dialog za nagraniem

·   pyta i odpowiada na pytanie o imię i literuje swoje imię

·   uzupełnia luki w liście podanymi liczebnikami i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem

·   pyta i odpowiada na pytania o wiek

·   podpisuje obrazki właściwymi spośród podanych nazw kolorów i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem

·   pyta i odpowiada na pytanie o swój ulubiony kolor

·   uzupełnia luki w podanych wyrażeniach właściwymi literami (WB)

·   uzupełnia luki w alfabecie podanymi literami (WB)

·   uzupełnia brakujące litery w alfabecie na ilustracji (WB)

·   zakreśla właściwe wyrażenia w zdaniach spośród podanych opcji zgodnie z kontekstem (WB)

·   wskazuje właściwe odpowiedzi do podanych pytań spośród podanych opcji na podstawie ilustracji i kontekstu (WB)

·   zapisuje wyszukane na ilustracji liczby w formie słownej (WB)

·   uzupełnia brakujące litery w podanych nazwach kolorów i koloruje obrazki tymi kolorami (WB)

·   uzupełnia lukę w dialogu zgodnie z kontekstem (WB)

Uczeń:

·   uzupełnia luki w wysłuchanej piosenki właściwymi literami i śpiewa piosenkę z nagraniem

·   uzupełnia luki w podanych równaniach matematycznych właściwymi liczebnikami w formie słownej

·   zapisuje właściwe nazwy kolorów powstałych z podanych barw

·   rozwiązuje krzyżówkę matematyczną, zapisując odpowiedzi w formie słownej (WB)

·   dopasowuje podane równania z użyciem kolorów do właściwych wyników i koloruje obrazek zgodnie z wynikami (WB)

Progress Test 1

Lekcja 2

Środki językowe

Nazwy przedmiotów znajdujących się w klasie

Polecenia: Tryb rozkazujący

Godziny

Powitania o różnych porach dnia

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Słuchanie: reagowanie na polecenia, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Reagowanie ustne: proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej

I 1.3; II 2.1 2.4; IV 6.5; 9 10 12 13

Uczeń:

·   dopasowuje podane nazwy przedmiotów znajdujących się w klasie do właściwych obrazków i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem

·   uzupełnia luki w nazwach przedmiotów odpowiednimi literami

·   dopasowuje podane polecenia do właściwych obrazków i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem

·   powtarza polecenia za nagraniem

·   zapisuje polecenia na podstawie podanych wyrazów

·   wykonuje usłyszane w nagraniu polecenia

·   powtarza dialog za nagraniem

·   zapisuje słownie godziny pokazane na tarczach zegarów

·   zapisuje słownie godziny na podstawie wysłuchanego nagrania

·   pyta i odpowiada na pytania o godzinę

·   powtarza wyrażenia za nagraniem

·   zapisuje właściwe powitania na podstawie wysłuchanego nagrania

·   wyszukuje nazwy przedmiotów w wężu wyrazowym (WB)

·   uzupełnia luki w poleceniach podanymi czasownikami zgodnie z kontekstem (WB)

·   uzupełnia luki w dialogu na podstawie obrazka (WB)

·   rysuje wskazówki zegarów na podstawie podanych godzin (WB)

·   zapisuje właściwe godziny na podstawie wysłuchanego nagrania (WB)

·   uzupełnia luki w powitaniach odpowiednimi nazwami pór dnia na podstawie obrazków i zegarów (WB)

Uczeń:

·   gra w grę Prawda czy Fałsz na podstawie pokazanych obrazków przedmiotów

 

Progress Test 1

Lekcja 3

Środki językowe

Nazwy dni tygodnia

Nazwy miesięcy

Nazwy pór roku

Liczba pojedyncza i mnoga rzeczowników

Przedimek a/an

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Reagowanie ustne: proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej

I 1.12; II 2.4; IV 6.5; 9 10 12 13

Uczeń:

·   zapisuje nazwy dni tygodnia w odpowiedniej kolejności i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem

·   uszeregowuje podane nazwy miesięcy w odpowiedniej kolejności i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem

·   powtarza dialog za nagraniem i odgrywa go z podziałem na role

·   dopasowuje podane nazwy pór roku do właściwych ilustracji\

·   wstawia właściwe przedimki nieokreślone przed podanymi wyrazami

·   zapisuje właściwe formy liczby mnogiej podanych rzeczowników

·   wyszukuje nazwy dni tygodnia w kratownicy (WB)

·   dopasowuje właściwe połówki wyrazów do siebie, tworząc nazwy miesięcy (WB)

·   wskazuje właściwą odpowiedź spośród podanych opcji na podstawie wysłuchanego nagrania (WB)

·   uzupełnia luki w nazwach pór roku brakującymi literami na podstawie ilustracji (WB)

·   zakreśla właściwe przedimki przed nazwami przedmiotów pokazanych na obrazkach spośród podanych opcji (WB)

·   podpisuje obrazki, podając liczbę występujących na nich przedmiotów lub osób (WB)

Uczeń:

·   rozwiązuje krzyżówkę z nazwami dni tygodnia

·   uzupełnia luki w tabeli z regułą gramatyczna odpowiednimi formami rzeczowników w liczbie mnogiej

·   zapisuje nazwę swojego ulubionego miesiąca, uzupełniając lukę w podanym zdaniu (WB)

 

Progress Test 1

Lekcja 4

Środki językowe

Zaimki osobowe

Nazwy przedmiotów znajdujących się w sali lekcyjnej

Alfabet

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Reagowanie ustne: podawanie swojego wieku, proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej

I 1.1 1.3; II 2.4; IV 6.2 6.5; 9 10 12 13

Uczeń:

·   powtarza wypowiedzi za nagraniem

·   uzupełnia luki w dialogu zgodnie z kontekstem

·   dopasowuje podane zaimki osobowe do właściwych osób i przedmiotów

·   przekształca podane zdania, zastępując wskazane nazwy osób i przedmiotów właściwymi zaimkami osobowymi

·   uzupełnia luki w zdaniach odpowiednimi zaimkami na podstawie podanych zdań i obrazków

·   wskazuje właściwe przedmioty na ilustracji w trakcie słuchanego nagrania

·   wskazuje podane przedmioty w swojej sali lekcyjnej

·   pyta o pisownię wybranych nazw przedmiotów znajdujących się w sali lekcyjnej i literuje nazwy tych przedmiotów

·   wyszukuje wyrazy w wężu wyrazowym

·   uzupełnia luki w dialogu podanymi zaimkami zgodnie z kontekstem (WB)

·   zakreśla właściwe zaimki w zdaniach spośród podanych opcji na podstawie obrazków (WB)

·   dopasowuje podane nazwy przedmiotów do odpowiednich miejsc na obrazku (WB)

·   wyszukuje ukryte litery na obrazku i koloruje je na wybrany kolor (WB)

·   układa nazwy kolorów spośród podanych liter (WB)

·   wyszukuje nazwy dni tygodnia, miesięcy i pór roku w kratownicy i dopasowuje je do odpowiednich kategorii (WB)

 

Uczeń:

·   gra w grę, w której podaje właściwe zaimki osobowe na podstawie nazw osób i przedmiotów wskazywanych przez nauczyciela

·   gra w grę Simon says

·   wyszukuje i nazywa przedmioty na ilustracji

 

Progress Test 1

UNIT 1

ŚRODKI I UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

WYMAGANIA PODSTAWOWE

WYMAGANIA PONADPODSTAWOWE

ZADANIA SPRAWDZAJĄCE

Lekcja 5

Środki językowe

Słownictwo i wyrażenia związane z przedstawianiem się

Nazwy miejscowości i państw

Czasownik to be

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych w tekście

Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych w tekście

Reagowanie ustne: przedstawianie się, podawanie miejsca zamieszkania, proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej

I 1.1...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin