WIZJA-TWOJEGO-BIZNESU.pdf
(
1265 KB
)
Pobierz
WI ZJA T WO JE GO
BI Z NES U I BLO G A
ze sz y t ć wicz e ń
W i ta j!
C ie sz ę s ię og romnie , że z ac zy na my ws pólną po dróż ,
k tó re j e fe k t e m bę d z ie st w or ze nie p ię k n ej, un ika ln ej i
o d zw ie rcie dlając e j C ie bie mar k i!
C ze ka Cię t r u dn e , ale równ ież ba rdzo pr zy je mn e i ek s-
c y tu ją c e zad anie , k t óre g o wy n ik i za waż ą o k ier un ku
n a sz ych d als zyc h dz iał ań. Nie m ogę s ię doc z ekać , a ż
p o zn am Two je mar ze nia, oc zek i wan ia i pla ny ! W y ko-
n u j ąc j ed n ak t o z ad anie , nie ś c iga j si ę z c zas em . Sk u p
s ię i dz ia ł aj z p e w noś cią sie b ie.
Pop ro wad zę C ię k rok p o k rok u prz ez p roc es , k tór y
p o zw ol i Ci je sz c ze le p ie j z rozu m ieć w ła s ny b iz ne s i
z a koc h ać się w nim, b ądź o dś wież yć st arą m ił oś ć i
n a da ć je j r u mie ńc ów.
W i zj a Tw oj ego B izn esu | Zeszyt ćw i c ze ń
Ży j K o c ha j Tw ó r z | Ka ro l in a K r ys z to fia k
W I Z JA T WO JEG O
BI ZNES U
Pr z yg otu j n ote s i co ś do p is an ia. Od p ow ie d z na p oniż sz e
pyt a ni a i z rób n o ta tk i. N ie z ak ł adaj, że ws zys t ko zap am ięt as z.
Na ko ńc u pop ros z ę Ci ę o p od s um owanie wł as nyc h p rzemy ś le ń
i s po rz ą dz e ni e e se n cj i z ć w ic z e ń w f or mie wy tyc znyc h do p ro-
j ektu . W yn ik i Twoje j p rac y wp ł y ną na kolej ny e ta p, a wi ęc
pro c es tw órcz y. J e śl i - n a p r z y k ład - dojd zie s z do wn ios ku , że
Tw ój bi z nes m a b yć o d b ie rany jako k re at ywny, i ns pi ru jąc y i
o t wa r ty, z ap ro p on u ję C i f ont y, kolor y i in ne elem e n ty, k t óre
bę dą z a wi e ra ł y odp ow ie dn i p r ze kaz . O d t e g o, c z y d ob rz e pr ze-
an a l iz uj esz w sz y stk ie t e m at y, z ale ż y, cz y to, co s twor zy my,
bę dz ie wys ła ł o w ś wi at wł aś ciwy komu n ikat . D la teg o ta k
wa ż ne j e st, a by ś z s e rc e m p od e sz ł a d o w y ko na nia z ada ni a.
Gł ów ny m c e le m t e g o e t ap u je s t u s t ale n ie, ja k c hc e sz ,
ab y Tw ó j b i zne s b y ł pos t r ze g any. N a koń c u uzy s ka my cz y st y
o b ra z te g o, c z e g o p o trz e bu je Tw oja mar ka w k wes t ii ide nt yfi-
ka c j i w i z ua ln e j i d op ie ro w t e d y roz poc z n ie s ię proc es t wor ze-
ni a .
To prz y okaz ji ś wie t n a sp os obn oś ć, by zrozum ieć , c o
spra wia , ż e Tw oja fi rm a je s t w y jąt kow a. Pozn as z s woje m oc ne
stro ny, kt óre b ęd ą Twoim fu nd ame n t e m i da dzą C i pe wnoś ć
sie bi e podc z a s d zi ał a n ia.
Chwyć n ota tni k i sp ę dź t ro ch ę cz asu n ad pr zemy ś len iem
ka ż de g o pyta nia . Twórz m apy my śli, t ablice in sp irac j i i d okop
się d o po dst a w te go, c z y m je st , i cz y m m a być Twoja firm a .
L et ’s start the p arty!
W i zj a Tw oj ego B izn esu | Zeszyt ćw i c ze ń
Ży j K o c ha j Tw ó r z | Ka ro l in a K r ys z to fia k
1.
CO JEST DLA CIEBIE MOTYWACJĄ DO STWORZENIA BĄDŹ ZMIANY WI-
ZERUNKU TWOJEJ FIRMY?
Ważne, byś uświadomiła sobie, dlaczego to robisz. Chcesz być odbierana bardziej poważnie i profesjonalnie? Zmieniasz
profil swojej działalności i chcesz, aby wizerunek Twojej marki to odzwierciedlał? Wprowadzasz zupełnie nowy produkt?
A może masz za sobą cudowny rok pełen sukcesów i chcesz to uczcić? Cokolwiek Tobą kieruje, jasno to zdefiniuj.
2.
JAKI JEST TWÓJ CEL?
Jak poznasz, że zmiana wizerunku Twojej firmy się udała? Może jest tak, że Twój obecny wizerunek nie jest adekwatny do
tego, czym się zajmujesz. Może klienci oczekują niższych cen niż możesz zaproponować lub przyciągasz niewłaściwy typ
klientów? Jeśli zmieniasz koncepcję biznesu, Twój wizerunek musi za tym podążać i odzwierciedlać te zmiany. Może tracisz
okazje, bo nie jesteś traktowana serio? Tam, gdzie to możliwe, stwórz mądre cele. Dobrze, aby były konkretne, mierzalne,
osiągalne, realne i określone w czasie. Dlatego nie wpisuj, że np. chcesz zarabiać więcej, tylko określ dokładnie, ile i kiedy
ten cel ma być osiągnięty. Mierz wysoko, ale realnie. Na końcu zastanów się dokładnie, jak będziesz liczyć swój dochód.
.
W i zj a Tw oj ego B izn esu | Zeszyt ćw i c ze ń
Ży j K o c ha j Tw ó r z | Ka ro l in a K r ys z to fia k
3.
CZYM SIĘ ZAJMUJESZ? W CZYM SIĘ SPECJALIZUJESZ?
Odpowiedź na to pytanie może wydawać się oczywista. Wiesz przecież, jakie usługi świadczysz, bądź co sprzedajesz.
Zapewne zdajesz sobie sprawę również z tego, co jest Twoją najbardziej dochodową usługą lub towarem. Zatrzymaj się
jednak na chwilę, zanim zapiszesz odpowiedź.
Może się okazać, że dążąc do rozwoju i rozrostu firmy, rozszerzyłaś swój asortyment, bądź zakres usług tak bardzo, że
ludzie już nie wiedzą, czym konkretnie się zajmujesz i straciłaś swoją unikalność.
Weź głęboki oddech i użyj tego czasu do sprawdzenia, gdzie jesteś teraz, a gdzie chcesz być. Jeśli Twój biznes miałby być
znany z jednej rzeczy/ usługi/produktu, co by to było?
Czy sprzedajesz to, co samą Ciebie inspiruje? Czy Twój biznes sprawia, że z przyjemnością wstajesz z łóżka, myśląc czym
się dzisiaj zajmiesz? Czy są produkty i usługi, które bardzo lubisz i takie, za którymi nie przepadasz? Masz okazję, aby to
zrewidować i obrać właściwą drogę.
4.
CO CIĘ ODRÓŻNIA OD KONKURENCJI?
W codziennym pędzie i zamieszaniu towarzyszącemu prowadzeniu biznesu łatwo skupić się na niewłaściwych rzeczach.
To może być przyczyną niepowodzeń i złych doświadczeń klientów w zetknięciu z Twoją firmą. Kluczem jest zrozumienie
tego, co dzieje się na rynku i słuchanie informacji zwrotnych. Najważniejsze jednak, abyś utrzymała pewność siebie oraz
wiarę w to, co robisz.
Nie skupiaj się teraz na tym, co mogłabyś robić lepiej i gdzie chcesz być za jakiś czas. Daj sobie chwilę, aby pomyśleć, co
robisz lepiej od innych. Czym nad nimi górujesz, co wyróżnia Ciebie i Twój biznes?
W i zj a Tw oj ego B izn esu | Zeszyt ćw i c ze ń
Ży j K o c ha j Tw ó r z | Ka ro l in a K r ys z to fia k
Plik z chomika:
sote12
Inne pliki z tego folderu:
WIZJA-TWOJEGO-BIZNESU.pdf
(1265 KB)
Rozgryź WordPressa.pdf
(3394 KB)
blogowe-statystyki-03.pdf
(39 KB)
E-BOOK PODRĘCZNIK POCZĄTKUJĄCEGO BLOGERA.pdf
(3027 KB)
PrzewodnikBlogerow.pdf
(4986 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki 2 #
!!!! Dr. Jerzy Jaśkowski - artykuły
#czasopisma nowe #
_ZAGINIONA KSIĘGA ENKI_
▨ CZASOPISMA (123)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin