Ukryta perswazja Psychologiczne taktyki wywierania wplywu Wydanie II.pdf

(267 KB) Pobierz
Ukryta perswazja.
Psychologiczne taktyki
wywierania wpływu.
Wydanie II
Autor: Kevin Hogan, James Speakman
T³umaczenie: Daria Kuczyñska-Szymala
ISBN: 978-83-246-1863-7
Tytu³ orygina³u:
Covert Persuasion: Psychological
Tactics and Tricks to Win the Game (przepakowanie)
Format: A5, stron: 272
Nokautuj¹ca si³a perswazji
U¿ywaj perswazyjnego jêzyka i mowy cia³a do osi¹gania swoich celów
Kieruj myœlami i zachowaniem innych oraz realizuj swoje najœmielsze plany
Wykorzystaj zdobyt¹ wiedzê na polu zawodowym i w prywatnym ogródku
Zbiór potê¿nych i sprawdzonych technik perswazji
Nie wiesz, jak wywieraæ piorunuj¹ce wra¿enie na nowo poznanych osobach?
Chcesz nauczyæ siê przewidywaæ i kontrolowaæ zachowanie Twojego otoczenia?
Szukasz technik przekonywania innych w sposób tak zrêczny, ¿e zupe³nie
niewidoczny?
Œwiat wokó³ Ciebie przesi¹kniêty jest perswazj¹. Jeœli jej nie dostrzegasz, to znaczy, ¿e jest
skuteczna i dobrze zakamuflowana. Najlepsz¹ obron¹ jest kontratak! Zamiast snuæ siê
w ogonie peletonu, przyspiesz i znajdŸ siê w œcis³ej czo³ówce — wœród ludzi, którzy wiedz¹,
jak osi¹gn¹æ sukces, i realizuj¹ swoje najœmielsze plany. Nie musisz iœæ na ¿adne
kompromisy, z niczego rezygnowaæ, zmieniaæ swoich planów czy pogl¹dów ani korygowaæ
marzeñ.
Dowiedz siê, jak przekonywaæ innych do swoich racji, forsowaæ swój punkt widzenia
i wywieraæ trwa³y wp³yw na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik
komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe
zagadnienia mowy cia³a. Zostañ ekspertem ds. perswazji i zawsze zdobywaj to, czego
chcesz — na w³asnych warunkach. Odkryj dziesi¹tki bezcennych strategii, zawartych
w jednej, niewielkiej ksi¹¿ce.
Dodatek: Arkusze robocze ukrytej perswazji
Dodatek specjalny — p³yta DVD z wyj¹tkowym wywiadem: Kevin Hogan odkrywa
tajemnice perswazji! Zobacz, zastosuj, zwyciê¿aj!
Ukryta perswazja to ksi¹¿ka dla profesjonalistów zajmuj¹cych siê przede wszystkim
sprzeda¿¹ oraz osób zainteresowanych praktycznymi metodami wywierania wp³ywu.
Trzeba jednak pamiêtaæ, co autorzy szczególnie podkreœlaj¹, ¿e stosuj¹c perswazjê, nale¿y
stale mieæ na uwadze drug¹ osobê oraz ETYCZNE zachowanie.
Ma³gorzata Drzewiecka, portal proto.pl
Spis tre ci
PodziÚkowania
WstÚp
7
9
17
25
41
63
145
153
1.
Ukryta perswazja zaczyna siÚ w gïowie
2.
Od „nie” do „tak”
3.
Ukryte strategie sïu Èce zmienianiu przekonañ
4.
Ukryta perswazja: taktyki
5.
Sïowa ukrytej perswazji
6.
Nastawienie na wynik
7.
Dwadzie cia sposobów na zastosowanie ukrytej
perswazji w opowiadaniu historii
175
203
8.
Zastosowanie pytañ w ukrytej perswazji
5
6
Spis tre ci
9.
Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji
10.
Dwadzie cia siedem obserwacji na temat ludzi
oraz mo liwo ci stosowania wobec nich ukrytej perswazji
221
229
11.
Wszystko razem
Dodatek
Arkusze robocze ukrytej perswazji
Bibliografia
Skorowidz
245
251
257
263
3
Ukryte
strategie
sïu Èce
zmienianiu
przekonañ
41
42
Ukryta perswazja
W
poprzednim rozdziale pokazali my, e przekonania sÈ zwykle
gïÚboko zakorzenione w umysïach ludzi, a jednocze nie przed-
stawili my kilka strategii przechodzenia od „nie” do „tak!”. W niniej-
szym rozdziale bardziej szczegóïowo omówimy skuteczne strategie
sïu Èce zmienianiu gïÚboko zakorzenionych przekonañ.
PrzywiÈzanie do pozostaïych opcji
Po sfinalizowaniu sprzeda y mo liwe sÈ trzy niekorzystne scenariu-
sze wydarzeñ:
Pierwszy ju znacie:
wyrzuty sumienia nabywcy.
Drugi omówili my:
przewidywany al.
W tajemnicy zachowaïem trzeci:
przywiÈzanie do pozostaïych opcji.
Zamierzam pokazaÊ Ci, w jaki sposób (oraz dlaczego) powy sze
scenariusze mogÈ wpïynÈÊ na radykalny spadek Twoich dochodów,
Zgłoś jeśli naruszono regulamin