Koncepcje_Marketingu_NS_2016_1_Students.pdf

(3914 KB) Pobierz
25 października 2015
Diploma in Professional Marketing
Robert Kozielski
Współczesne koncepcje marketingu
Wprowadzenie
Robert Kozielski
Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne
rkozielski@post.pl
The Chartered Institute of Marketing
Cele
Wyrównanie różnic programowych
Redefiniowanie roli marketingu w organizacji
Nowy wymiar i obszary aktywności marketingowej organizacji – wymiar kulturowy i
strategiczny
Ocena możliwości zastosowania nowych metod i narzędzi – operacyjny wymiar
marketingu
| 2
Układ zajęć
Ewolucja środowiska biznesowego – nowe zadania marketingu w organizacji
Nowe koncepcje w wymiarze kulturowym i strategicznym
Design Thinking, lovemarks, value proposition, innowacje społeczne, marketing wartości,
ucząca się organizacja, marketing lateralny, customer insights
Współczesny marketing w wymiarze organizacyjnym
Marketing holistyczny, 3D marketing, inkorporacja klienta, zanikanie barier wewnątrz
organizacji, marketing wewnętrzny
Operacyjne zmiany w działaniach marketingowych organizacji
Storytelling, ambient media, reklama natywna, controling marketingowy, marketing
doświadczeń, branding emocjonalny, social media, mBranding, crowdsourcing,
neuromarketing, marketing partyzancki
| 3
Układ zajęć – podział zajęć
• Dr Wioletta Krawiec
Crowdsourcing
Marketing wewnętrzny
Neuromarketing
• Mgr Bartosz Filip Malinowski
Web 2.0
Prosumeryzm
Crowdfunding
• Mgr Agata Matuszewska
Employer branding
CSR
• Mgr Krzysztof Suszek
Content management
PR
| 4
Literatura
Ph. Kotler: Marketing – wprowadzenie; Wolters Kluwer; Warszawa 2012
Ph. Kotler: Chaos – zarzadzanie i marketing w erze turbulencji, MT Biznes, warszawa
2009
J. Pogorzelski: Mity marketingowe, Wolters Kluwer, Kraków 2010
Ch. Anderson: Za darmo – przyszłość najbardziej radykalnej z cen, Znak, Warszawa
2011
G. Kosson: Złam konwencję czyli jak stworzyć silna markę
B. F. Malinowski, M. Giełazak: Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem
cyfrowego tłumu; Onepress; Warszawa 2014
...
| 5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin