Jak programować PATS przy użyciu FORScan.pdf

(24 KB) Pobierz
Jak programować PATS użyciu FORScan v2.2. *
Napisać odpowiedź
Posty: 2 • Strona 1 z 1
Jak programować PATS użyciu FORScan v2.2. *
przez FORScan »Śro Sty 07, 2015 11:33 am
W tym artykule opisano procedurę
programowania klepie. Artykuł jest rzeczywista
dla wersji 2.2.11 (programowanie jest PATS
realizowane przez Forda modeli w przybliżeniu
1997-2009 wzorowego roku, w zależności od
modelu i rynku, także niektóre
Mazda, Lincoln i modele rtęci). Jeśli PATS
programowania funkcji nie jest dostępny na
liście usług
funkcje, to znaczy,
że
nie jest realizowane w tym
modelu. Jeśli funkcja programowania PATS jest
dostępny w
Rozdział Service, który jest zaimplementowany w
tym modelu i musi działać w pełnej wysokości.
Istnieją 2 rodzaje bezpiecznego dostępu:
kodowane i czasowe. Coded wymaga generacji
incode dostarczonych przez outcode
pojazdem. Tymczasowy dostęp wymaga, aby
operator odczekać pewien okres czasu (zwykle
10-12 minut) z
Tester diagnostyczny podłączony. Niektóre
pojazdy obsługują kodowany dostęp tylko,
niektóre tylko czasowe dostępu, pewne wsparcie
obu.
FORScan obsługuje wszystkie z tych opcji. Jeśli
dostępne są oba rodzaje dostępu, FORScan
pyta użytkownika, aby wybrać
preferowana. Kodowany dostęp może być
wykonane szybko, ale wymaga incode
kalkulatora / outcode. Tymczasowy dostęp nie
wymaga
wszelka wymiana kodu, ale wymaga signfificant
ramy czasowe (co najmniej 10 minut). Opcja
Moduł inicjalizacji (dostępny
w niektórych modelach) może wymagać
specjalnego podwójnego zakodowany dostęp.
Szczegółowe informacje na temat funkcji modułu
inicjalizacji
jest dostępny w tym artykule: viewtopic.php f = 6
& t = 1500?
Więc, co jest potrzebne w celu zaprogramowania
PATS użyciu FORScan:
1. Licencja rozszerzona (viewtopic.php? F = 5 &
t = 836)
2. Przynajmniej jeden ważny kluczyk zapłonu
(master key), który jest znany przez PATS, z
wyjątkiem przypadku, gdy wszystkie klucze są
usuwane
z pamięci PATS
3. W przypadku pojazdów z zakodowanym
dostępu, dostępu do outcode / generator klucza
incode (używamy wolnym miejscu
http://autokeyprog.com
W tym celu, pod uwagę musi być nie
W tym celu, pod uwagę musi być nie
zarejestrowany)
Spójrzmy na sprawę używać do wykonywania
następujących scenariuszy: pojazd obsługuje
zakodowany dostęp. PATS wie 2 kluczy
głównych, ale
Właściciel ma tylko jeden z nich. Właściciel chce
wymazać utracony klucz z pamięci PATS i
zaprogramować nowy
Spójrzmy na sprawę używać do wykonywania
następujących scenariuszy: pojazd obsługuje
zakodowany dostęp. PATS wie 2 kluczy
głównych, ale
Właściciel ma tylko jeden z nich. Właściciel chce
wymazać utracony klucz z pamięci PATS i
zaprogramować nowy
(W tym celu klawisz jest pusty zakupione). Nie
ma sposobu, aby usunąć pojedynczy klawisz,
tylko wszystkie znane klucze mogą być
wymazany. Tak więc użytkownik musi wykonać
operację w 2 etapach: usunąć wszystkie klucze,
znane PATS i zaprogramować stary
kluczowym i nowym kluczem. No to ruszamy:
- Uruchom procedurę. Widzimy,
że
wie PATS 2
klawisze:
PATS1_en.png (97,31 KiB) Oglądane 18485 razy
- Wybierz opcję Erase kluczyków. FORScan
odczyta outcode z pojazdu i proponuję
wprowadzić
incode:
PATS2_en.png (74.11 KiB) Oglądane 18485 razy
- Logowanie do autokeyprog.com i przejdź do
Service-> klepie kalkulatora logowania,
wprowadź outcode oraz generowania
incode:
PATS3_en.png (26.33 KiB) Oglądane 18485 razy
- Wprowadzić incode w dziedzinie FORScan i
kliknij OK. Jeżeli wszystko OK, FORScan
zażąda potwierdzenia na
Erase operację. Jeśli zostanie to potwierdzone,
operacja jest wykonywana, a użytkownik
powraca z powrotem do menu głównego.
użytkownik powinien
zobacz teraz zerowe klawisze, znane PATS.
Ważne jest, aby NIE Wyjście z menu, w
przeciwnym razie dostęp bezpieczeństwa
zostaną utracone, a użytkownik będzie musiał
uzyskać
zakodowany / w czasie dostępu ponownie.
- Teraz, użytkownik powinien zaprogramować 2
klucze. W tym celu należy skorzystać z opcji
Programowanie kluczyka. użytkownik nie będzie
Sugeruje się, aby zaprogramować klucz:
PATS4_en.png (84,07 KiB) Oglądane 18485 razy
- Użytkownik powinien postępować zgodnie z
instrukcją wyświetlaną FORScan, więc przekręć
kluczyk do pozycji OFF, a następnie z powrotem
do pozycji ON i
kliknij OK. FORScan potwierdzi operację i
kliknij OK. FORScan potwierdzi operację i
poprosić, aby włączyć / wyłączyć ponownie.
PATS5_en.png (78.96 KiB) Oglądane 18485 razy
Ważne jest, aby pozostawić zaprogramowany
klucz do zamka zapłonu, ponieważ wiele
znanych przycisków jest niezerowe i
FORScan będzie szukał klucza głównego.
- Zaprogramuj drugiego przycisku w taki sam
sposób, z tym
że
gdy FORScan prosi wstawić
nowy klucz, pierwszy klucz musi
usuwa się, a drugi klucz ma być włożona.
- Kiedy wróciliśmy z powrotem do głównego
menu, użytkownik powinien zobaczyć jeszcze
raz 2 Znany klucze. Ale tym razem te 2 przyciski
- Kiedy wróciliśmy z powrotem do głównego
menu, użytkownik powinien zobaczyć jeszcze
raz 2 Znany klucze. Ale tym razem te 2 przyciski
ręce.
Uwaga: niektóre modele dla rynków
australijskich i amerykańskich nie mają
autonomiczny kluczyk zapłonu funkcja
programowania.
Funkcja jest dostępna w menu PATS ale PATS
nie obsługuje. Tak więc w tych modelach,
że
nie
jest możliwe dodanie
kluczem do th pamięć klepie. Jedynym
sposobem jest użycie Erase i zaprogramować
klawisze funkcyjne (dodany w FORScan V2.2.5).
Funkcja ta usuwa wszystkie klawisze i
przełączniki pogłaskania specjalnym trybie
nauki. W tym trybie użytkownik może
zaprogramować 2 klawisze
jeden po drugim.
Zalecamy również, aby przeczytać ten artykuł,
aby badać procedurę i użyć modułu Inicjalizacja
przypadki:
viewtopic.php? f = 6 & t = 1500
OSTRZEŻENIE:
Doświadczenie pokazuje,
że
90% z problemów
związanych z użyciem tej funkcji są wywoływane
przez puste kluczowych problemów
(Nie-oryginalna / klon porcelany lub z innego
modelu). Consdering ten experiene, musi być
liczony
że
Erase
Funkcja ta jest potencjalnie niebezpieczne,
ponieważ silnik nie rozpocznie się dopóki nie
zaprogramować co najmniej 2 klucze. Tak to jest
ZALECA, aby sprawdzić puste klucze (i
poprawną pracę programu z konkretnych
pojazd) przed wykonaniem funkcji Erase.
Wystarczy zaprogramować je jako 3 klucza, a
jeśli jest zaprogramowany
powodzeniem, a silnik pracuje przy użyciu tego
przycisku, można wykonać funkcję Erase.
Oto specjalny artykuł na temat jak sprawdzić
pusty klucz klepie:
viewtopic.php? f = 6 & t = 1581
viewtopic.php? f = 6 & t = 1581
FORScan
Site Admin
Wiadomości: 2153
Rejestracja: Pią 13 czerwca 2014 02:21
Top
Re: Jak programować PATS pomocą FORScan
v2.2 *.
przez Wod »Pon Kwi 11, 2016 3:21 pm
Dobre informacje!
Jestem wędrówki jeśli Forscan wykona to na
moim bratem fiesta ST150 2005, ma on tylko
jeden klucz?
Jestem nieco mylić, ponieważ stwierdza,
programowanie puste klucze,
Czy to oznacza oryginalny klucz pracy nie może
być resused?
zastanawiając się także wtedy, gdy klucz musi
być pusty, tzn jest używane klawisz
programowalny?
Wielkie dzięki
Dobra robota!
Zgłoś jeśli naruszono regulamin