tooltips.txt

(60 KB) Pobierz
¬ Generated by localisation spreadsheet
{TMT_SETTLEMENT_INCOME}Dochód osady
{TMT_LOYALTY_TOOLTIP_REVOLTING}Lojalność: Możliwość buntu
{TMT_LOYALTY_TOOLTIP_RIOTING}Lojalność: Możliwość zamieszek
{TMT_LOYALTY_TOOLTIP_DISILLUSIONED}Lojalność: Rozczarowani
{TMT_LOYALTY_TOOLTIP_CONTENT}Lojalność: Zadowoleni
{TMT_LOYALTY_TOOLTIP_HAPPY}Lojalność: Szczęśliwi
{TMT_GROWTH_TOOLTIP_GROWTH}Ludność: Wzrost
{TMT_GROWTH_TOOLTIP_STATIC}Ludność: Brak wzrostu
{TMT_GROWTH_TOOLTIP_DECLINING}Ludność: Spadek
{TMT_SETTLEMENT_STATUS_TRAINING}Aktualnie formowane oddziały
{TMT_SETTLEMENT_STATUS_BUILDING}Aktualnie konstruowane budynki
{TMT_LCLICK_FOR_BUILD_OPTIONS}Kliknij lewym przyciskiem myszy, aby zobaczyć udoskonalenia dla tego budynku
{TMT_CONSTRUCTION_HELP}Kliknij lewym przyciskiem myszy, aby dodać do kolejki
{TMT_CONSTRUCTION_REMOVE_HELP}Kliknij lewym przyciskiem myszy, aby usunąć z kolejki
{TMT_COST_OF_CONSTRUCTION}Koszt budowy obiektu
{TMT_TIME_TO_CONSTRUCT}Liczba tur potrzebnych do zbudowania obiektu
{TMT_COST_OF_RECRUITMENT_UNIT}Koszt rekrutacji oddziału
{TMT_TIME_TO_RECRUIT}Liczba tur potrzebnych do wyszkolenia
{TMT_SEASON_SUMMER}Lato
{TMT_SEASON_WINTER}Zima
{TMT_REMAINING_ACTION_POINTS}Punkty ruchu\nCiemnoniebieski pasek oznacza dostępne punkty\nCzęść jasnoniebieska oznacza efekt\npunkty ruchu po wykonaniu danej\noperacji
{TMT_ACCEPT_FIELD_CONSTRUCTION}Zbuduj wybrany obiekt
{TMT_CANCEL_FIELD_CONSTRUCTION}Niczego nie buduj
{TMT_BUILD_FORT_OR_WATCHTOWER}Zbuduj fort lub strażnicę
{TMT_CANNOT_BUILD_FORT_OR_WATCHTOWER}Nie można tu zbudować fortu lub wieży obserwacyjnej
{TMT_CANNOT_ATTACK_FROM_SIEGED_SETTLEMENT}Będąc oblężonym można atakować tylko oblegającą armię
{TMT_SHOW_GENERAL_UNIT_DETAILS}Pokaż szczegółowe informacje na temat oddziału straży przybocznej tej postaci
{TMT_LCLICK_SELECT}Kliknij lewym przyciskiem myszy, aby wybrać
{TMT_RCLICK_INFO}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby uzyskać dalsze informacje
{TMT_LDBL_CLICK_INFO}Dwukrotnie kliknij lewym przyciskiem myszy, aby uzyskać dalsze informacje
{TMT_CURSOR_ATTACK}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby zaatakować
{TMT_CURSOR_MOVE}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby wykonać ruch
{TMT_CURSOR_SELECT}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby wybrać
{TMT_CURSOR_MOVE_MAP}Przesuń mapę
{TMT_CURSOR_MOUSE_LOOK}Rozglądanie się przy użyciu myszki
{TMT_CURSOR_CLICK_DOWN}Wciśnięcie przycisku
{TMT_CURSOR_EXCHANGE}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby wymienić oddziały i postaci
{TMT_CURSOR_DEFAULT_ACTION}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby wykonać misję
{TMT_CURSOR_NO_ACTION}Brak możliwości działania w tym miejscu
{TMT_CURSOR_ENTER_SETTLEMENT}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby wejść do osady
{TMT_CURSOR_DISEMBARK}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby zejść z pokładu
{TMT_CURSOR_SET_RALLY_POINT}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby ustanowić punkty zborne tej osady
{TMT_CURSOR_AUTO_MERGE}Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby połączyć oddziały
{TMT_NO_MULTITURN_MISSIONS}Nie można atakować lub wykonywać misji w przeciągu wielu tur
{TMT_NO_MULTITURN_EXCHANGES}Nie można łączyć lub wymieniać oddziałów w przeciągu wielu tur
{TMT_SIEGE_EQUIPMENT_NOT_REQUIRED}Budowa tego sprzętu oblężniczego nie jest potrzebna
{{TMT_NO_DIPLOMACY_WITH_REBELS}Brak możliwości prowadzenia działań dyplomatycznych z buntownikami
{TMT_TIMBER_TOOLTIP}Drewno - drobne zasoby handlowe 
{TMT_GRAIN_TOOLTIP}Zboże - drobne zasoby handlowe \nnZwiększa przyrost ludności danej osady
{TMT_COAL_TOOLTIP}Owoce - drobne zasoby handlowe 
{TMT_WOOL_TOOLTIP}Wełna - umiarkowane zasoby handlowe
{TMT_FISH_TOOLTIP}Ryby - umiarkowane zasoby handlowe
{TMT_MARBLE_TOOLTIP}Miód - umiarkowane zasoby handlowe
{TMT_FURS_TOOLTIP}Futra - cenne zasoby handlowe
{TMT_WINE_TOOLTIP}Wino - cenne zasoby handlowe
{TMT_AMBER_TOOLTIP}Wioska - cenne lokalne zasoby handlowe
{TMT_TEXTILES_TOOLTIP}Textiles - cenne zasoby handlowe
{TMT_IRON_TOOLTIP}Żelazo - doskonałe zasoby handlowe
{TMT_IVORY_TOOLTIP}Kość słoniowa - doskonałe zasoby handlowe
{TMT_SILK_TOOLTIP}Silk - doskonałe zasoby handlowe
{TMT_TOBACCO_TOOLTIP}Fajkowe ziele - rzadkie i cenne zasoby handlowe
{TMT_SILVER_TOOLTIP}W pobliskiej osadzie można zbudować kopalnie srebra
{TMT_GOLD_TOOLTIP}W pobliskiej osadzie można zbudować kopalnie złota
{TMT_CHOCOLATE_TOOLTIP}Mithril - niezwykle cenny i rzadki metal
{TMT_DOGS_TOOLTIP}Konie - cenne zasoby handlowe
{TMT_CAMELS_TOOLTIP}Wyspa Carrock\nDuża kamienna wyspa położona w górnym biegu rzeki Anduiny
{TMT_ELEPHANTS_TOOLTIP}Mumakile - umożliwia tworzenie w pobliskiej osadzie jednostek dosiadających Mumakile
{TMT_SLAVES_TOOLTIP}Niewolnicy - cenne zasoby handlowe
{TMT_DYES_TOOLTIP}Białe Wieże na Emyn Beraid\nTrzy wysokie elfickie wieże, w których znajdował się niegdyś Palantir
{TMT_SUGAR_TOOLTIP}Cukier - umiarkowane zasoby handlowe
{TMT_SULFUR_TOOLTIP}Amon Hen\nStarodawna wieża obserwacyjna, pilnująca wodospadów Rauros
{TMT_TIN_TOOLTIP}Brama Argonath\nPosągi Isildura i Anáriona
{TMT_SPICES_TOOLTIP}Wieża Durina\nStarodawna krasnoludzka wieża
{TMT_COTTON_TOOLTIP}Rammas Echor\nPierwsza linia obrony Gondoru
{TMT_ROADS_TOOLTIP}Droga: zwiększa zasięg marszu armii\nZwiększa także dochody z handlu\nNatężenie ruchu jest wskaźnikiem wielkości handlu
{TMT_PAVED_ROADS_TOOLTIP}Brukowana droga: umożliwia armiom poruszanie się z dużą szybkością\nZwiększa także dochody z handlu\nNatężenie ruchu jest wskaźnikiem wielkości handlu
{TMT_HIGHWAYS_TOOLTIP}Szeroka droga: umożliwia armiom pokonywanie dużych odległości\nZwiększa także dochody z handlu\nNatężenie ruchu jest wskaźnikiem wielkości handlu
{TMT_SEA_LANES_TOOLTIP}Szlak handlowy pomiędzy osadami mającymi porty
{TMT_FAMOUS_BATTLE_SITE_TOOLTIP}Stoczono tutaj epicką bitwę, o której wieść rozeszła się na wszystkie strony świata
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_0}Dojrzała rzepa ma większy wpływ na innych ludzi niż ten nędznik
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_1}Nikt nie słucha tego człowieka - nawet, gdy jest pewien swoich racji
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_2}Mówi się, że nawet żona tego człowieka ledwie zwraca uwagę na jego słowa
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_3}Choć uważa się, że jego osądy są pełne mądrości, brak charyzmy uniemożliwia mu przekonanie do nich innych
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_4}Uważa się, że człowiek ten jest godnym urzędnikiem, jednak wciąż nie dał się zauważyć na dworze królewskim
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_5}Zdaniem wielu ważny na tyle, by większość pomniejszych lordów słuchała jego rad z uwagą
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_6}Choć nie zawsze udaje mu się wygrać każdą potyczkę słowną, do jakiej przystąpi, jego rady zawsze zjednują mu szacunek
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_7}Jest znany z tego, że udaje mu się przekonać innych, by przyjrzeli się sprawom z punktu widzenia diametralnie różnego od ich własnych przekonań
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_8}Nawet jego wrogowie uważają go za kopalnię mądrości w kwestii większości tematów
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_9}Argumenty tego człowieka są tak przekonujące, że z łatwością udaje mu się manipulować nawet wyedukowaną publicznością
{TMT_INFLUENCE_LEVEL_10}Uczeni podążają za tym człowiekiem, pragnąc cytować jego pełne mądrości słowa i przemyślenia
{TMT_COMMAND_LEVEL_0}Ten człowiek zmoczył by się na samą myśl, że może dowodzić
{TMT_COMMAND_LEVEL_1}Nawet młode, wiejskie dziewczyny śmieją się, gdy ten człowiek próbuje im mówić, co mają robić
{TMT_COMMAND_LEVEL_2 }Urodzony sługa, człowiek ten nie ma żadnego pojęcia o tym, czym jest przewodnictwo
{TMT_COMMAND_LEVEL_3 }Rozumie czym jest struktura dowodzenia, ale nie bardzo wie, jakie wydawać rozkazy
{TMT_COMMAND_LEVEL_4 }Choć ciężko mówić, by był geniuszem taktyki, człowiek ten ma jednak dryg do dowodzenia
{TMT_COMMAND_LEVEL_5 }Mając odpowiednie wojsko i warunki, ten człowiek potrafi poprowadzić armię do zwycięstwa
{TMT_COMMAND_LEVEL_6 }Cichy i pewny siebie na stanowisku dowódcy armii, a równocześnie odnoszący zdecydowane zwycięstwa
{TMT_COMMAND_LEVEL_7 }Choć jest tylko człowiekiem, otaczająca go aura przywództwa wpływa na wielu podczas bitwy
{TMT_COMMAND_LEVEL_8 }Zdolności dowódcze tego człowieka pozwalają ludziom przekraczać na polu bitwy granice własnych możliwości
{TMT_COMMAND_LEVEL_9 }Śmiały i pewny siebie, człowiek ten mógłby poprowadzić rozwścieczony tłum na podbój imperium
{TMT_COMMAND_LEVEL_10}Pole bitwy to żywioł tego człowieka! Jest prawdziwym panem wojny
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_0}Człowiek ten jest tak naiwny i niewinny, że nie udałoby mu się podejść nawet trupa
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_1}Jest na tyle niezdarny i krzykliwy, że tylko głupiec mógłby zlecić temu człowiekowi szpiegowanie
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_2}Może i mógłby prowadzić podejrzaną działalność, ale brak mu sprytu i zręczności, by robić to dobrze
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_3}Sprytniejszy od większości nocnych strażników... Ale nie od wszystkich
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_4}Zwykle potrafi z powodzeniem wykonać pomniejsze misje szpiegowskie, odpowiednio się wcześniej przygotowując
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_5}Dyskretny i ostrożny w dostatecznym stopniu, by można mu było powierzyć najbardziej niebezpieczne i tajne zadania
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_6}Udowodnił już, że potrafi wykonać niebezpieczne i wymagające sprytu misje
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_7}Człowiek ten przewyższa sprytem nawet lisy i łasice
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_8}Nawet wyżeł nie zdołałby wytropić tego człowieka, dla ludzi jest niczym więcej, niż tylko cieniem
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_9}Ten człowiek to uosobienie subtelności, skrytości i nieuchwytności
{TMT_SUBTERFUGE_LEVEL_10}Człowiek ten włada królestwem cieni. Czasami wydaje się, że sam jest jednym z nich
{TMT_TOGGLE_AUTOMANAGEMENT}Zmień ustawienia automatycznego zarządzania tą osadą
{TMT_DECREASE_TAXATION}Zmniejsz podatki
{TMT_INCREASE_TAXATION}Zwiększ podatki
{TMT_CHANGE_GOVERNOR_POLICY}Zmień politykę namiestnika
{TMT_DECREASE_GAMES_FREQUENCY}Zmniejsz częstotliwość gier i/lub wyścigów
{TMT_INCREASE_GAME...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin