Finansowanie oświaty w Polsce. Diagnoza, dylematy, możliwości OPRACOWANIE ZBIOROWE e-book.pdf

(37 KB) Pobierz
 
Finansowanie oświaty w Polsce. Diagnoza, dylematy, możliwości
OPRACOWANIE ZBIOROWE
 
Jak ściągnąć Finansowanie oświaty w Polsce. Diagnoza, dylematy, możliwości? - INSTRUKCJA
1. Kliknij
tutaj
2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
3. Ciesz się Finansowanie oświaty w Polsce. Diagnoza, dylematy, możliwości na swoim komputerze:)
Finansowanie oświaty w Polsce – diagnoza, dylematy, możliwości to pierwsza kompleksowa monografia
przedstawiająca system finansowania szkolnictwa w naszym kraju. Daleko posunięta decentralizacja
zarządzania polską oświatą oraz rozwiązania przyjęte w innych krajach są tłem dla pogłębionych analiz,
obejmujących między innymi strukturę i rozkład terytorialny wydatków oświatowych, wysokość i
zróżnicowanie wynagrodzeń nauczycielskich oraz politykę oświatową samorządów. Szczegółowo
omówiono ewolucję, a także mocne i słabe strony głównego instrumentu finansowania oświaty w Polsce,
jakim jest część oświatowa subwencji ogólnej dla samorządów terytorialnych. Autorzy rekomendują
zmiany zarówno systemowych rozwiązań, jak i poszczególnych instrumentów finansowania oświaty. Jan
Herczyński jest matematykiem, pracownikiem Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania
Matematycznego i Komputerowego na Uniwersytecie Warszawskim. Anthony Levitas jest politologiem,
pracownikiem Urban Institute w Waszyngtonie. Mikołaj Herbst jest ekonomistą, adiunktem w Centrum
Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych (EUROREG) na Uniwersytecie Warszawskim
 
POBIERZ Finansowanie oświaty w Polsce. Diagnoza, dylematy, możliwości TERAZ!
Zgłoś jeśli naruszono regulamin