saneczkarstwo.pdf
(
362 KB
)
Pobierz
Saneczkarstwo
Rozpoczynamy grę od ustawienia
pionka na dużym polu na szczycie
góry. Następnie jeden z graczy rzuca
kostką i przesuwa pionek po trasie o
tyle pól ile wypadło oczek. Rzuty
kontynuowane są, aż do dojazdu
do mety znajdującej się u
podnóża góry. W trakcie kolejki
należy liczyć ile razy gracz
rzucił kostką, aby dojechać do
mety. Po dotarciu do mety
gracz ustawia swój pionek
na odpowiadającej temu
liczbie na pasku z
lewej strony. Drugi
gracz przejeżdża
też całą trasę i
zaznacza
pionkiem
swój wynik.
Potem tak
s a m o
kolejni
gracze.
Wygrywa gracz,
który po dwóch
zjazdach ma
najwyżej ustawiony
pionek w tej tabeli.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Dodatkowa modyfikacja matematyczna
Po rzucie kostką gracz przesuwa pionek ale nie
nie zabiera tej kostki (wynik rzutu pozostaje
widoczny). Kolejny rzut gracz wykonuje drugą
kostką. Jeśli wynik jest większy od
poprzedniego to gracz dodatkowo przesuwa się
o 1 pole do przodu (bonus za rozpędzenie się na
sankach). Do trzeciego rzutu gracz używa
kostki z większą liczbą oczek. Rzuca nią
i porównuje wynik z kostką leżącą na stole.
Przy kolejnych ruchach postępuje analogicznie.
W grze użyto grafik na licencji Public Domain z:
pixabay.com/pl/wzg%C3%B3rzu-g%C3%B3rskie-%C5%9Bnieg-snowclad-575620/
pixabay.com/pl/saneczkarstwo-sanki-slajd-olimpiada-40772/
Plik z chomika:
planszowe
Inne pliki z tego folderu:
bezcenne-znaczki.pdf
(13979 KB)
braille.pdf
(65 KB)
syn-marnotrawny.pdf
(19461 KB)
przypowiesc-o-zagnionej-owcy.pdf
(739 KB)
Co-to-za-werset.pdf
(3841 KB)
Inne foldery tego chomika:
Galeria
Gry_dla_starszych
Prywatne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin