budowa i eksploatacja 2,5.doc

(48 KB) Pobierz
ZATWIERDZAM

ZATWIERDZAM

 

DATA

 

...........................

 

PODPIS

 

.........................................

Zezwalam na ponowne użycie

W dniu

Data

Podpis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PLAN – KONSPEKT

do przeprowadzenia zajęć z budowy i eksploatacji sprzętu inżynieryjnego

z  ................................................  w dniu  .....................

 

 

 

TEMAT : 2.   PRZEZNACZENIE, BUDOWA I ZASADY OBSŁUGIWANIA SILNIKA ZABURTOWEGO.

5.      KOMPLETY DO BUDOWY PODPÓR PALOWYCH.

 

CEL :        *  zapoznać  szkolonych z przeznaczeniem, budową i zasadami obsługiwania silnika zaburtowego

                 *  doskonalić szkolonych w posługiwaniu się silnikiem zaburtowym

                 *  zapoznać szkolonych z kompletami do budowy podpór palowych

CZAS :       ...........* 45’

MIEJSCE :  PST

METODA : wykład, pokaz

UBIÓR :      polowy

ZAGADNIENIA :

1.      Podstawowe dane techniczne silnika zaburtowego.

2.      Zasady działania i obsługiwania silnika zaburtowego.

3.      Komplety do budowy podpór palowych.

ZABEZPIECZENIE MATERIAŁOWE :                                                                    

1.      „Podręcznik saperski dla wszystkich rodzajów wojsk i służb” – podręcznik.

2.      Instrukcja działania silnika zaburtowego DE-45S.

3.      Silnik zaburtowy                                                          - 1kpl.

4.      Plansze, szkice, tablice poglądowe

WSKAZÓWKI ORGANIZACYJNO-METODYCZNE :

1.      Trzy dni przed zajęciami opracować plan-konspekt.

2.      Zajęcia prowadzę całością pododdziału w formie wykładu i pokazu.

3.      Podczas zajęć wymagać właściwego zachowania się szkolonych

4.      Podczas zajęć wymagać przestrzegania przepisów bezpieczeństwa.

5.      Zajęcia prowadzić zgodnie z organizacją zawartą w konspekcie.

6.      Do zajęć zabezpieczyć używany w Wojsku Polskim silnik zaburtowy DE-45S oraz komplety do podpór palowych.

7.      W czasie zajęć korzystać z przygotowanych materiałów poglądowych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

 

 

 

CZĘŚĆ  WSTĘPNA





CZĘŚĆ  ZASADNICZA

 

 

Zagadnienie 1

 



 

Zagadnienie 2

 

Zagadnienie 3

 



 

CZĘŚĆ  KOŃCOWA

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           

 

 

 
PRZEBIEG ZAJĘĆ

 

Lp.

Zagadnienie

Czas

Czynności kierownika zajęć

Czynności instruktorów

Czynności szkolonych

 

1.

 

Część wstępna

 

 

 

       przyjęcie meldunku o gotowości   

       pododdziału  do zajęć

·         sprawdzenie obecności

·         sprawdzenie wyglądu zewnętrznego

·         podanie tematu, celu i organizacji zajęć

·         pytanie kontrolne

 

d-ca 1dr  składa meldunek

o gotowości do zajęć

 

 

stoją na zbi.órce

i słuchają

 

odpowiadają na

pytania kierownika

zajęć

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Część zasadnicza

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Omawiam zagadnienie na podstawie załączonej do konspektu literatury, wykorzystując pomoce naukowe oraz wiedzę dowódców drużyn

 

 

 

Omawiam zagadnienie na podstawie załączonej do konspektu literatury, wykorzystując pomoce naukowe oraz wiedzę dowódców drużyn

 

 

Omawiam zagadnienie na podstawie załączonej do konspektu literatury, wykorzystując pomoce naukowe oraz wiedzę dowódców drużyn

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin