Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! UrszulaSolucjaGemini RueAutorka : Urszula
Azriel• Animacja• Zwracamy na numer koło bramki.• Podchodzimy do terminala oglądamy go, a następnie używamy na nim palca. • Jest uszkodzony więc traktujemy go butem, a potem ponownie używamy palca.• Potrzebujemy kartę idziemy w prawo do kioskarza.• Rozmawiamy z nim i dostajemy kartę dostępu. • Wracamy po drodze zagadujemy żebraka.• Podchodzimy do terminala, używamy na nim karty.• W widoku terminala otwieramy komunikator i przeciągamy nazwisko Howard na szukaj.• Czynność zatwierdzamy enterem. • Klikamy na jego wpis po lewej.• Wyświetlą się jego dane, adres ulicy przeciągamy na „szukaj” i zatwierdzamy enterem. • Po lewej mamy wpis Dzielnica VII oraz Hibiskus.• Klikamy na nazwę Hibiskus i mamy dodatkowe informacje, które zapiszą się w naszym komunikatorze. • Możemy jeszcze sprawdzić więcej informacji, gdy klikniemy na napis Dzielnica VII, a następnie przeciągniemy do szukaj, nazwę „Barracus akta”• Wylogowujemy się idziemy w prawo, oddajemy kartę kioskarzowi.• Idziemy dalej cały czas w prawo, aż dojdziemy do budynku oznaczonego numerem 4390.• Wchodzimy do środka. Podchodzimy do recepcjonisty i pytamy o Howarda.• Nic z tego, nie chce nam pomóc. • Przy pomocy naszego komunikatora dzwonimy do Kane'a.• Potrzebuje numer budynku, podchodzimy do lady i czytamy ulotki.• Dzwonimy ponownie do i podajemy numer budynku. • Mamy numer pokoju 4E.• Wsiadamy do windy jedziemy na czwarte piętro.• Na końcu korytarza przy oknie są drzwi 4E.• Pukamy, ale nikt nie odpowiada.• Próbujemy otworzy je przy pomocy wytrycha, nic z tego.• Cofamy się do drzwi oznaczonych 4C i ponownie używamy wytrycha.• Wchodzimy do środka.• Z pod drzwi balkonowych zabieramy kijek i otwieramy je.• Wychodzimy na balkon, idziemy po drabinie do góry.• Podchodzimy do balustrady przechodzimy przez nią następnie po występie do drugiej drabiny. • Schodzimy na dół, próbujemy otworzyć drzwi.• Używamy na szybie kija, a potem w niego kopiemy.• W dziurę w szybie wkładamy rękę i otwieramy drzwi balkonowe.• Podchodzimy do konsoli przy drzwiach wejściowych.• W tym momencie dobijają się drzwi jacyś ludzie.• Uciekamy na balkon zamykamy za sobą drzwi i wchodzimy po drabinie do góry.• Gdy bandyci odejdą, schodzimy na dół podchodzimy, do konsoli przy drzwiach i sprawdzamy numer telefonu Howarda.• Dzwonimy do niego i umawiamy się na spotkanie. • Animacja.Delta- 6• Zmiana ról jesteśmy teraz Deltą 6• Używamy ust na głośniku i przechodzimy do pomieszczenia po prawej.• Zgodnie z instrukcja zabieramy broń i przechodzimy szkolenie.• Instrukcja strzelania i użycie odpowiednich klawiszy wyświetlą się na ekranie.• Po zakończonym szkoleniu odkładamy broń, zabieramy kupon przy drzwiach i opuszczamy pomieszczenie. • Podchodzimy do drzwi po lewej, klikamy na nie, a i po chwili możemy opuścić pomieszczenie. • Spotykamy kobietę, która zabiera nam kawałek rękawa.• Idziemy dalej w lewo, aż dojdziemy do pomieszczenia z windami. • Wciskami przycisk windy tej po prawej, ale się zablokowała.• Zadzieramy głowę do góry i widzimy luźno zwisający przewód.• Podchodzimy do skrzyni stojącej koło windy po lewej.• Pchamy skrzynię pod windę po prawej wchodzimy na skrzynię i używamy kabla.• Winda znów jest sprawna.• Wsiadamy do niej i jedziemy na czwarte piętro do stołówki• Po wyjściu z windy zostajemy zaatakowani, został zabrany nam kupon. • Wchodzimy przez drzwi po prawej do stołówki.• Podchodzimy na końcu sali do samotni siedzącej dziewczyny.• Rozmawiamy z nią, a następnie opuszczamy pomieszczenie.• Kierujemy się do drzwi po lewej, skanujemy oko i wchodzimy do kolejnego pomieszczenia.• Przechodzimy pod drzwi oznaczone D-6 klikamy na skner dłonią.• Wchodzimy do środka klikamy na lóżko.• Znajdujemy kartkę i idziemy spać. Azriel• Ponownie przełączamy się na Azriela.• Po krótkiej rozmowie zostajemy zaatakowaniu i musimy się pozbyć drabów.• Tutaj można w opcjach przestawić tryb walki na łatwiejszy.• Zgodnie z tym, czego uczyliśmy się na strzelnicy używamy klawiszy, aby wyeliminować drabów. • Jesteśmy w zaułku, wpierw naszemu kumplowi każemy wejść na skrzynię, a potem przeskoczyć przez mur. • Następnie sami przesuwamy skrzynię na lewo, wskakujemy na nią, a następnie po rynnie na druga stronę muru. • Klikamy na bramkę, ale jest zamknięta, używamy broni i możemy ruszać dalej. • Kierujemy się w prawo, potem koło żebraka, następnie w prawo, potem w górę ulicy, znów w prawo i dochodzimy do budynku.• Wchodzimy do środka musimy przedostać się do drzwi na wprost prowadzących na klatkę schodową. • Gdy tylko strażnik odejdzie od windy My podchodzimy do drzwi prowadzących na klatkę schodową, wpierw jednym, a potem drugim bohaterem..• Otwieramy drzwi i wchodzimy na piętro drugie, otwieramy drzwi wchodzimy na korytarz.• Kierujemy się w lewo do windy i wjeżdżamy na szóste piętro. • Mamy znów za zadanie pozbyć się bandytów.• Gdy to zrobimy wpadamy na klatkę zamykamy za sobą drzwi. • Idziemy po schodkach do drugich, każemy naszemu partnerowi je pchać, a sami traktujemy je kopniakiem. • Wsiadamy na statek.• Animacja.• Mamy teraz wybór, kim chcemy kierować, najpierw.Azriel• Wracamy znów przed bramkę musimy się dowiedzieć o Boryokudan. • Idziemy w prawo, aż do sklepikarza. • Podchodzimy do sklepikarza rozmawiamy z nim na wszystkie tematy. • Możemy kupić gazetę. • Podchodzimy do drzwi zabitych deskami i kopiemy w nie. (numer 4386).• Wchodzimy do środka, pośrodku leży belka stropowa niepozwalająca przejść do dalszej części pomieszczenia, potrzebny jest ktoś szczuplejszy.• Oglądamy skrzynie, których stan w porównaniu do reszty pomieszczenia jest bardzo dobry. • Wychodzimy i skręcamy od razu za róg, a potem wchodzimy w zaułek. • Podchodzimy do dziewczyny grzebiącej w śmietniku, gdy podamy jej swoje imię, zacznie z nami rozmawiać.• Pomoże nam, gdy znajdziemy jej kartę magnetyczną. • Wracamy do ulicy prowadzącej, do za rogiem do naszego przed chwilą otwartego pomieszczenia.• Po lewej stronie jest śmietnik, obok niego leży pełny magazynek. Zabieramy go.• Klikamy ręką i okiem na śmietnik, a następnie idziemy w prawo, przed wejściem do budynku jasno oświetlonym, przy studzience ściekowej jest breja kopiemy w nią, zabierając kartę.• Wracamy do dziewczyny, dajemy jej kartę i prosimy o przysługę.• Idziemy razem do pomieszczenia prosimy, by przecisnęła do pod belką i przeszukała skrzynie.• Potrzebujemy laserowy stabilizator węgla, aby naprawić wytrych.• Otwieramy swój komunikator i dzwonimy do naszego kumpla na statku, potrzebujemy pomocy, aby dostać się do Ośrodka-7.• Dobrze by było zdobyć jakąś kartę. • Opuszczamy pomieszczenie i idziemy cały czas w lewo, aż dojdziemy do drabinki prowadzącej na wysypisko śmieci, oraz widać tam zwłoki ludzi.• Musimy je przeszukać.• Pod ostatnimi zwłokami po lewej stronie na dole ekranu jest kurtka, musimy, więc użyć na niej, ręki, nogi, ręki, aby wyjąć portfel.• W środku jest karta, mamy, więc nowe nazwisko i przepustkę do dostania się do Boryokudan, oglądamy ją w ekwipunku.• Idziemy tym razem w prawo, aż dojdziemy do jasno oświetlonych drzwi, przed którymi ze ścieku wyjęliśmy kartę magnetyczną.• Zagadujemy faceta pilnującego wejścia podajemy mu nazwisko zmarłego, a potem jakiekolwiek.• Oddajemy broń i wchodzimy do środka.• Rozmawiamy z gościem na schodach, a następnie podchodzimy do drzwi.• Używamy 2x ręki i wchodzimy do środka.• Rozmawiamy z szefem na wszystkie tematy i dogadujemy się, co do naszego zlecenia. • Opuszczamy budynek rozmawiamy przez telefon z naszym kumplem.• Następnie dzwonimy do Kennetha proponujemy mu pracę pilota, oraz płacimy tyle by wystarczyło na by poleciał na Byka i z powrotem.• Musimy się z nim spotkać.• Idziemy do budynku tego gdzie na początku szukaliśmy Matthiusa.• Wsiadamy do windy i jedziemy na trzecie piętro, idziemy do pokoju 3E.• Rozmawiamy z Kennethem musimy go przekonać, że nie należmy do Boryokudan, i że chcemy zniszczyć ładunek, oraz się dowiedzieć, kto go ukradł. • Otrzymujemy zdjęcie statku i opuszczamy budynek, musimy iść do terminala, aby zdobyć informacje. • Klikamy zdjęciem na terminal, jest koło rozwalonych drzwi.• Robimy powiększenie, aby zobaczyć numer statku. (36325)• Po wykonaniu zbliżenia, logujemy się do terminalu, ale używamy karty mafii.• Otwieramy nasz komunikator i numer przenosimy do wyszukiwarki.• Poznajemy nazwisko pilota, a potem jego numer telefonu.• Próbujemy się do niego dodzwonić. • Niestety nikt nie odbiera, trzeba go znaleźć. • Wracamy na ulicę gdzie dziewczyna szukała w śmietniku swojej karty.• Obok żebraka stoi skrzynia, przesuwamy ją pod balkon, a następnie stajemy na rurę, a potem wspinamy się po drabinie. • Rozbijamy szybę w oknie i wchodzimy do budynku. • Klatką schodową schodzimy na dół. • Czytamy wiadomości na biurku oraz w skrzynce.• Wracamy na piętro i otwieramy wytrychem drzwi numer 2A.• Wchodzimy do środka, na ziemi leży człowiek, sprawdzamy czy żyje. Podchodzimy do konsoli i czytamy informacje.• Oglądamy strzykawkę leżącą na ziemi, oraz puste puszki. • Opuszczamy budynek i idziemy do góry ulicy. • Podchodzimy do drzwi po prawej zabitych deskami, czytamy kartkę. • Wracamy na ulicę gdzie był żebrak i klikamy na drzwi obok niego. • Wracamy do budynku wchodzimy do niego przez klatkę schodową. • Kierujemy się na drugie piętro. • Mijamy bandytów podchodzimy do okna, u góry jest skrzynka z bezpiecznikami.• Stawiamy stopę na dziurze w ścianie by wspiąć się wyżej i używamy na skrzynce naszego wytrycha.• Podchodzimy do agenta pilnującego drzwi, sprzedajemy mu kopniaka.• Rozmawiamy z dziewczyną, dostajemy leki i opuszczamy budynek.• Wracamy do zaułku, przez balkon wchodzimy do budynku i idziemy do pokoju naszego pilota. Dajemy mu antidotum, a potem rozmawiamy. • Używamy konsoli, ale tej po prawej za regałem z książkami podajemy hasło, jakie dostaliśmy (korkociąg), mamy kolejne nazwisko. Barry Adam.• Opuszczamy budynek i znów musimy skorzystać z terminala, aby czegoś się dowiedzieć. • Wracamy do Hibiscus pytamy portiera, o naszego pilota.• Idziemy do pokoju 4A drzwi otwieramy naszym wytrychem.• Sprawdzamy konsolę i wszystkie wpisy. Znów będziemy sterować Deltą -6Delta-6• Po przespanej nocy idziemy do stołówki na czwartym piętrze.• Podchodzimy na końcu sali do chłopka i rozmawiamy z nim.• Po skończonym posiłku udajemy się windą na piąte piętro. • Przechodzimy przez drzwi po prawej, a następnie idziemy do trzecich z kolei (niebieskich}.• Używamy oka na skanerze i wchodzimy w korytarz.• Podchodzimy do drzwi oznaczonych numerem 2 ponownie klikamy okiem na skaner i znów mamy zabawę z bronią. • Tym razem jest trudniej wpierw szkolenie, a potem trzeba do każdego celu trafić po 10 razy, gdy uda nam się z tym uporać odkładamy broń i zabieramy kupon. • Opuszczamy pomieszczenie idziemy w lewo do drzwi przechodzimy na kolejny korytarz i mamy spotkanie z Epsilon-5.• Razem udajemy się do stołówki. • Rozmawiamy na wszystkie tematy, zabieramy jedzenie i wracamy do windy.• Tym razem udajemy się do siłowni na 3-pietrze. • Rozmawiamy z Balderem o wszystkich postaciach..• Oglądamy mały szyb między szafkami, a z szafki zabieramy ciężarek o wadze 4kg. • Zjeżdżamy windą na pierwsze piętro i używamy ust na drzwiach po prawej. • Rozmawiamy z Giselle tak długo, aż wpuści nas do środka.• Musimy ukraść broń, aby uciec z ośrodka. • Po lewej oglądamy plan szybów wentylacyjnych. • Podchodzimy do szafy i próbujemy ją otworzyć, ale Giselle nie jest chętna.• Jeśli damy jej coś zjeść wtedy pozwoli nam przeszukać szafę.• Jeśli tego nie zrobiliśmy wracamy do stołówki i zabieramy posiłek, jeśli mamy go przy sobie dajemy dziewczynie, a w zamian za to pozwoli nam z szafy zabrać śrubokręt. • Wpierw jedziemy na drugie piętro do swojej sypialni. • Podchodzimy do ubikacji i zdejmujemy klapę od spłuczki, następnie zabieramy ze środka rurę. • Wracamy do ośrodka szkoleniowego gdzie ćwiczyliśmy z bronią. • Zabieramy pistolet a w jego miejsce wkładamy odważnik.• Koło drzwi przy pomocy odkręcamy kratkę i wrzucamy do środka broń. Gdzieś utknęła.• Zjeżdżamy do stołówki i koło automatu odkręcamy kolejna kratkę. • Wsadzamy rękę, a potem używamy rury, broń spada niżej.• Teraz idziemy do siłowni, prosimy o przesunięcie szafy i ponownie, odkręcamy kratkę wentylacyjną i przy pomocy rury kolejny raz spuszczamy broń jeszcze niżej. • Wracamy do stołówki porozmawiać z dziewczyną jest nam potrzebna jej pomoc. • Musimy się udać, do jej kwatery, aby zepchnąć dalej broń.• Przed drzwiami po stronie prawej klikamy dłonią na dziewczynę, a potem na skaner.• Wchodzimy do środka i idziemy do końca korytarza, używamy śrubokręta na kratce po lewej stronie i kolejny raz spuszczamy broń niżej. • Teraz możemy zjechać do Giselle ponownie z nią rozmawiamy, by wpuściła nas do środka. • Klikamy na maszynę, przy której pracuje dziewczyna musimy ułożyć szyby tak, aby paliły się na zielono, numerki 10, 7, 8, 6, 3.• Klikamy po kolei na: 3, 2, 5, 4, 3, 5, 8, 10.• Następnie podchodzimy do zaworu koło drzwi, zakręcamy go.• Przesuwamy skrzynię, koło szafy pod kapiącą rurę, wchodzimy na skrzynkę i przy pomocy rury zdobywamy broń. • Dajemy broń Giselle i mamy kolejny rozdział. Nadal będziemy kierować Deltą- 6• Rozmawiamy z Giselle na temat Epsilon-5.Delta 6• Zostajemy obudzenie, zabieramy kartę dostępu i musimy udać się na pierwsze piętro do konserwatorni.• Zakręcamy zawór, aby nie wydobywała się para.• Podchodzimy do maszyny i musimy tym razem włączyć wszystkie przewody na zielono. • Wpierw klikamy na Rest, a następnie klikamy po kolei na 3, 4, 5, 9, 10, 4, 1. oraz na włącz.• Czas naprawić pęknięte rury.• Podchodzimy do szafki zabieramy klucz francuski oraz dwie rury. • Podchodzimy do pękniętych rur i używamy na nich klucza. • Zabieramy pękniętą rurę, a w to miejsce wkładamy nową i przykręcamy.• To samo robimy z drugą, następnie przekręcamy i zakręcamy zawór, żeby sprawdzić, czy wszystko działa. • Podchodzimy do maszyny klikamy na nią, ale zjawia się Balder, wyraźnie nas nie lubi.• Jesteśmy przywiązani do rury, gdy Balder skieruje się do drzwi, noga po lewej zgarniamy szkło.• Przecinamy nim liny, ale się jeszcze nie ruszamy.• Gdy kolejny raz Balder uda się w kierunku drzwi, i będzie na wysokości pękniętych rur, z których wydobywała się para, zagadujemy go, a następnie odkręcamy zawór. • Znów będziemy kierować AzrielemAzriel• Po rozmowie wchodzimy do budynku, maszyna się zatrzymała.• Na wprost miedzy kołami zębatymi sterczy rura, próbujemy wyjąć rękami nie bardzo nam się to udaje.• Kopiemy, więc w nią i podnosimy. • Kierujemy się drabiną do góry. W kolejnym pomieszczeniu podchodzimy do szafki zabezpieczonej łańcuchem, pozbywamy się go przy pomocy broni. • Zabieramy przedłużacz, oglądamy urządzenie we wnęce i schodzimy na dół.• Kierujemy się w prawo oglądamy pierwszą maszynę, następnie podchodzimy do drugiej wchodzimy na skrzynie i pukamy rurą w drabinę.• Można już po niej wejść do góry,• Przedłużacz wytkamy go gniazda (czerwona lampka), a następnie jego końcówkę spuszczamy przez dziurę w podłodze po lewej. • Przesuwamy skrzynię pod wtyczkę, wchodzimy na nią, a następnie klikamy na przedłużacz leżący na ziemi i łączymy go ze zwisającym przedłużaczem.• Wchodzimy znów do góry do pomieszczenia gdzie był przedłużacz włączamy tam przycisk, schodzimy na dół.• Na pierwszej maszynie włączamy przełącznik drugi i trzeci licząc od lewej. • Wracamy do pomieszczenia pierwszego i koło trybów został uruchomiony taśmociąg klikamy na niego ręką i wjeżdżamy na samą górę. • Kierujemy się w lewo. • Podchodzimy do pojemników z nektarem, klikamy na niego, zjawia się dziewczyna.• Po rozmowie mamy za zadanie zlikwidować dwóch bandytów. • Kierujemy się w prawo by zabrać pakiet, przeszukujemy obu bandziorów.• Dalej kierujemy się w prawo pakiet leży na kratce, gdy po niego sięgamy spada na sam dół.• Schodzimy na sam dół po drabinie, między koła zębate wkładamy metalowy pręt.• Klikamy na taśmociąg by przedostać się do pakietu. • Zabieramy go i opuszczamy pomieszczenie.Delta 6• Sterujemy ponownie Delta 6 .• Podchodzimy do stojaka z bronią, podnosimy ciężarek i odkładamy go na miejsce. • Opuszczamy pomieszczenie, kierujemy się windy po drodze spotykamy Epsilon-5.• Przekazuje nam informację, że Giselle czeka na nas w stołówce.• Jedziemy więc na spotkanie. Podchodzimy do niej i z nią rozmawiamy. • Po rozmowie zjeżdżamy na drugie piętro i idziemy do własnej kwatery. • Z podłogi koło zlewu podnosimy kartkę. • Opuszczamy pomieszczenia i mamy spotkanie z Balderą.• Kierujemy się do windy i zjeżdżamy na sam dół. • Wchodzimy do pomieszczenia, a następnie kierujemy się do drzwi po lewej wklepujemy kod. 63821 Zatwierdzamy literką R.• Następnie strzelamy w nie i kopiemy.• Idziemy za Giselle, musimy unieruchomić tłoki. • Wpierw ustawiamy pierwszy by był w połowie, gdy dziewczyny przejdą robimy to samo z drugim.• Uruchamiamy je znów i dalej idziemy w lewo.• Natykamy się na strażników, po zabiciu ich, nadal kierując się w lewo.• Dochodzimy do drzwi, Epsilon-5. je otwiera i idziemy dalej.• Znów musimy zabić kolejnych strażników, a w tym czasie Epsilon-5 kolejny raz grzebie przy klawiaturze. • Po wyeliminowaniu drugiego przeciwnika oglądamy animację. Azriel• Ponownie kierujemy Arielem, idziemy do kokpitu. • Podchodzimy do konsoli i klikamy na radar. • Musimy klikać tak, by czerwony kwadracik znalazł się po środku. • Klikamy na napisy w przód w tył itd.• Gdy w między czasie pojawią się jakieś zakłócenia kopiemy w radar, by się naprawił. • Gdy dolecimy na miejsce idziemy w prawo do włazu. • Potem cały czas w prawo, aż do przejścia gdzie widać kałuże i wyładowania elektryczne.• Strzelamy w lampę i idziemy dalej. Koło kolejnych drzwi dziewczyna powie, że to jest to miejsce, gdzie można znaleźć dane.• Przeszukujemy zwłoki zabieramy kartę magnetyczną i otwieramy nią drzwi. • Wchodzimy do środka, dziewczyna zajmie się komputerem. • Przechodzimy dalej kolejne pomieszczenie i kolejny komputer. • Trafiamy w końcu do pomieszczenia, w którym mamy spotkanie z komendantem.• Teraz będziemy sterować dziewczyną .Epsilon-5. • Podchodzimy do ściany po prawej zdejmujemy kratkę wkładamy do środka rękę, następnie używamy głosu.• Rozmawiamy z Kane’em, używamy na nim ręki, a potem na kratce. • Prosimy go zbadanie toalety, następnie o przekazanie nam rury, która wyjął. • Podchodzimy do ściany na końcu celi na dole uderzamy w nią rurą, a potem kopiemy i jeszcze raz rurą.• Wychodzimy na zewnątrz, musimy przejść pod tłokami, a następnie tak je ustawić, by można było spokojnie za pierwszym tłokiem dostać się do celi Kanea.• Uwalniamy Keana i idziemy w lewo do pomieszczeń sterujących wykasowaniem pamięci. • Wchodzimy do pierwszego uruchamiamy komputer, potem do kolejnego zabieramy kartę. • Wracamy do korytarza, podchodzimy do lewego dolnego rogu ekranu i rampą schodzimy w dół.• Używamy karty na drzwiach i wchodzimy do środka.• Kane’ rozmawiam z Ariel, następnie Wszyscy idziemy za nim. • Kolejne drzwi otwieramy przy pomocy karty magnetycznej. • Z szafki zabieramy maskę przeciwgazową i wracamy do sali gdzie po środku stoją dwa komputery, a pomiędzy nimi drabina prowadząca w dół/• Używamy na nim karty dostępu i tak sterujemy ręcznie przepływem, aby został wypuszczony gaz chłodzący. • Biegniemy szybko go pokoju z komputerem gdzie na dole jest sala do wymazywania pamięci.• Przechodzimy do końca do ostatniego pomieszczenia trafiamy do gabinetu. • Używamy karty na komputerze, mamy spotkanie.Azriel• Bierzemy broń od Kane’a i ruszamy za Epsilon-5.• Po drodze trzeba zgładzić jednego zdrajcę. • Po wykonaniu zadania biegniemy do gabinetu. • Tutaj kolejny wymaga zgładzenia, teraz decydujemy czy podchodzimy do komputera, czy do Epsilon-5.• To już koniec naszej przygody.
__________________
ChiisaiMido