arkusz_kontroli_pracy_intendenta.doc

(57 KB) Pobierz
Arkusz kontroli pracy intendenta

 

Arkusz kontroli pracy intendenta

 

Zgodnie z § ….. Instrukcji kontroli wewnętrznej (zgodnie z planem kontroli wewnętrznej na rok……….) w dniu …………………. przeprowadzono kontrolę pracy pracownika ……………………………….. (imię i nazwisko pracownika). Kontroli dokonano na podstawie znanego pracownikowi zakresu jego obowiązków.

 

Kontroli pracy pracownika dokonał(a) ..............……………………………………..

        (imię i nazwisko osoby kontrolującej).

 

 

I. Gospodarka magazynowa

 

1. Czy jest prowadzona ewidencja zakupów, rozchodów oraz zapasów towarów w kartotece magazynowej?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………

 

2. Czy zapisy w kartotece magazynowej są prowadzone na bieżąco i chronologicznie?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………

 

3. Czy błędne zapisy w kartotece magazynowej są poprawiane zgodnie z zasadami rachunkowości?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………

 

4. W jaki sposób jest prowadzona wycena towaru przyjmowanego na magazyn i czy jest zgodna z zasadami przyjętymi w przedszkolu?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………

 

5. Czy wielkość zapasów magazynowych jest uzasadniona?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………

 

6. Czy występują ubytki towarów i czy ich wielkość jest uzasadniona?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………

 

7. Czy stan magazynu jest uzgadniany z księgowością częściej niż raz na koniec roku?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………

 

8. Czy są przestrzegane obowiązujące instrukcje i zasady dotyczące przechowywania towaru?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………

 

 

 

 

 

 

II. Organizacja zaopatrzenia, dokonywanie wydatków

 

1. Czy dołożono wszelkich starań, aby pracownicy kuchni na bieżąco otrzymywali produkty niezbędne do przygotowania posiłków?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………

 

2. Czy zdarzyła się sytuacja, że z przyczyn wynikających z zaniedbania pracownika pracownicy kuchni nie otrzymali wszystkich niezbędnych produktów?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

3. Czy przy zamawianiu towaru (artykuły spożywcze, sprzęt, artykuły biurowe, urządzenia) są stosowane przepisy o zamówieniach publicznych?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………

 

4. Czy przy dokonywaniu zakupów jest stosowany regulamin/instrukcja zakupów do równowartości 14 000 euro?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………

 

5. Czy przy dostawach towaru, na które zawarto umowy z dostawcami, są dokładane starania, aby dostawy były zgodne z zawartymi umowami? Czy ewentualne reklamacje, zwroty i wymiana towaru są dokumentowane?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………

 

6. Czy są dokładane starania, aby zwiększyć obrót bezgotówkowy w płatnościach za zakupy?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………

 

7. Czy wszelkie rozliczenia z komórką księgowości są dokonywane na bieżąco?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………

 

III. Dokumentacja odpłatności za przedszkole

 

1.      Czy prowadzona jest imienna (dla każdego dziecka) ewidencja odpłatności za przedszkole (pobyt w przedszkolu i żywienie)?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………

 

 

2. Czy sporządza się dzienne raporty żywieniowe?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………

 

3. Czy wycena produktów w raportach żywieniowych jest zgodna z cenami (wyceną) w kartotece magazynowej?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………

 

4. Czy jest dokonywana bieżąca kontrola i analiza rzeczywistej dziennej i miesięcznej stawki żywieniowej?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………

 

5. Czy dzienna stawka żywieniowa jest wyliczana prawidłowo?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………

 

6. Czy są przygotowywane dekadowe jadłospisy?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………

 

7. Czy jadłospisy są dostępne dla rodziców? Czy są wywieszane w ustalonym przez dyrektora miejscu?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………

 

8. Jak często są zmieniane dzienne jadłospisy i z jakich przyczyn?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

9. Czy jadłospisy są ustalane zgodnie z zasadami przyjętymi w przedszkolu (z osobą wyznaczoną spośród pracowników kuchni)?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………

 

10. Czy są sporządzane miesięczne zestawienia raportów żywieniowych (sprawozdania żywieniowe/magazynowe)? Czy są składane w komórce księgowości?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………

 

IV. Nadzór nad przygotowywaniem posiłków

 

1. Czy przy przygotowywaniu posiłków są zachowane normy żywieniowe?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………

 

2. Czy pracownik dokonuje bieżącej kontroli stanu czystości kuchni?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………

 

3. Czy zgłoszenia pracowników kuchni dotyczące złej jakości produktów są przez pracownika reklamowane u dostawcy? W jakim czasie od momentu zgłoszenia przez pracownika kuchni? (jeżeli występuje)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………

 

4. Czy pracownik informuje pracowników kuchni w odpowiednim czasie o liczbie posiłków, które należy wydać w danym dniu?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………

 

 

 

V. Przyjmowanie odpłatności za przedszkole

 

1. Czy odpłatność za przedszkole naliczana jest prawidłowo? Czy stosowane są prawidłowe stawki za pobyt dziecka w przedszkolu oraz za żywienie dziecka?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

2. Czy są wystawiane dokumenty (druk KW, kwitariusz przychodowy, raport kasowy) potwierdzające przyjęcie odpłatności za posiłki i pobyt dzieci w przedszkolu?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

3. Czy rozliczenie z przyjętej odpłatności z księgowością jest terminowe?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………

 

4. Czy gotówka z przyjętej odpłatności jest na bieżąco odprowadzana na rachunek bankowy przedszkola? Czy nie jest przechowywana w przedszkolu dłużej niż przez czas ustalony w przyjętych zasadach obowiązujących w przedszkolu (instrukcji kasowej)?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………

 

5. Czy pracownik przyjmuje zgłoszenia od rodziców dotyczące powiadamiania o nieobecności dzieci w przedszkolu według ustalonych zasad?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………

 

6. Czy prowadzona jest bieżąca analiza wpłat rodziców za przedszkole (żywienie i pobyt) i ustalania ewentualnych zaległości? Czy przestrzegane są procedury windykacji należności od rodziców?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………

 

 

VI. Przechowywanie dokumentów

 

1. Czy dokumenty (teczki) są prawidłowo oznaczone?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………

 

2. Czy dokumenty zawierające dane osobowe są prawidłowo zabezpieczone i przechowywane zgodnie z zasadami o ochronie danych osobowych?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………

 

3. Czy dokumenty są przechowywane zgodnie z zasadami o archiwizacji dokumentów przyjętymi w przedszkolu?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………

 

 

 

 

 

 

VII. Inne

 

1. Czy pracownik współpracuje z instytucjami nadzorującymi, kontrolującymi i wspomagającymi przedszkole odnośnie do realizowanych przez niego obowiązków?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………

 

2. Czy pracownik przestrzega przepisów regulaminu pracy, bhp, o ochronie danych osobowych?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

3. Czy są respektowane obowiązujące instrukcje i zasady dotyczące konserwacji urządzeń, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, zabezpieczenia przed kradzieżą oraz innych czynności określonych przepisami?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………

 

VIII. Wnioski z przeprowadzonej kontroli

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Wypełniony arkusz oceny pracy pracownika jest przechowywany wraz z dokumentacją kontroli wewnętrznej przedszkola (planem kontroli wewnętrznej).

 

 

………………………………………….                                          ……………………………………

    (podpis pracownika kontrolowanego)                                                    (podpis pracownika kontrolującego)

 

              portalPRZEDSZKOLNY.pl              5

Zgłoś jeśli naruszono regulamin