................................................
(nazwa jednostki – pieczęć)
Protokół rozliczeń różnic inwentaryzacyjnych
Komisja inwentaryzacyjna w składzie:
1. Przewodniczący …………………………………………
2. Członek …………………………………………………..
3. Członek …………………………………………………..
dokonała rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych dotyczących inwentaryzacji przeprowadzonej w dniach ……………………….
Komisja inwentaryzacyjna po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego ustala, co następuje:
…………………………………………………………………………………………............
…………………………………………………………………………………........…............
Zdaniem komisji inwentaryzacyjnej stwierdzone niedobory należy zakwalifikować, jako …………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………,
a nadwyżki przyjąć na stan.
W załączeniu Zestawienie różnic inwentaryzacyjnych przeprowadzonego spisu z natury w dniach…………………….
………………….., dnia………………….. podpisy członków komisji
……………………………
Decyzje Dyrektora szkoły:
1. Straty nadzwyczajne powstały w wyniku czynu noszącego znamiona przestępstwa, należy zawiadomić organa powołane do ścigania przestępstw.
2. Niedobory o wartości …………… należy uznać za zawinione i obciążyć ich wartością osobę odpowiedzialną …………………………… oraz dochodzić roszczeń z tego tytułu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Niedobory o wartości ……………………. należy uznać za niezawinione i spisać ich wartość w koszty (straty).
4. Stwierdzone w wyniku inwentaryzacji nadwyżki przyjąć na stan.
……………………, dnia …………………….. podpis Dyrektora
…………………..
1
portalPRZEDSZKOLNY.pl 1
Bozenasta