Tezy do egzaminu z MNI.doc
(
26 KB
)
Pobierz
Pytania do egzaminu z metodyki nauczania informatyki
Pytania do egzaminu z metodyki nauczania informatyki
Proszę opisać kształcenie skorelowane.
Jakie są kryteria oceny programów nauczania informatyki?
Jak tworzy się plan pracy dydaktycznej?
Od czego uzależniony jest dobór metod kształcenia?
Czy praca z książką w kontekście kształcenia informatycznego może przyjmować inny wymiar?
Proszę wymienić zadania, jakie może spełniać metoda ćwiczeń.
Proszę wymienić czynności nauczyciela podczas pokazu.
Proszę podać przykłady wykorzystania instruktażu na zajęciach z informatyki lub technologii informacyjnej.
W jaki sposób nauczyciel inicjuje sytuację problemową?
Proszę narysować schemat blokowy funkcjonowania systemu generator – ewaluator.
W jakich etapach klasycznej lekcji problemowej wykorzystuje się komputer?
Proszę scharakteryzować grę symulacyjną.
Proszę wskazać przydatność metody sześciu kapeluszy myślowych w edukacji informatycznej.
Proszę opisać funkcje
informacyjne oraz selekcyjną ewaluacji wiedzy ucznia.
Proszę wymienić formy kontroli wiedzy, które powinny być stosowane przez nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej.
Czym jest średnia ważona?
Jakie działania nauczyciela mogą wywierać wpływ na zachowanie dyscypliny w pracowni komputerowej?
Z jakimi trudnościami spotyka się nauczyciel informatyki zadając pracę domową?
Plik z chomika:
jakikoles91
Inne pliki z tego folderu:
Ogniwa lekcji.docx
(19 KB)
Uczenie się.docx
(16 KB)
Tezy odp do egzaminu z MNI.doc
(435 KB)
MNI_zagadienia i odpowiedzi.doc
(409 KB)
Tezy do egzaminu z MNI.doc
(26 KB)
Inne foldery tego chomika:
Emisja głosu
Kształcenie literackie
Kultura fizyczna dzieci w klasach I-III
Metodyka edukacji matematycznej w klasach I-III
Metodyka edukacji muzycznej w klasach I-III
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin